پرسپولیس نیوز : پرسپولیس فصل قبل بر اساس آمار موجود سرزن ترین تیم لیگ بود و بیشترین تعداد گل ها را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، امسال با جدایی مهدی طارمی این نقطه قوت پرسپولیس نسبت به قبل تضعیف می شود و باید برای جبران آن چاره اندیشی کرد.

از میان بازیکنان جذب شده تاکنون بازیکنی برای این هدف پیش بینی شده؟ به جز بیرانوند و حسینی که بازیکنان دفاعی هستند پرسپولیس ساسان انصاری را جذب کرده که یک وینگر پا به توپ است و صحبت از جذب وحید امیری و مهرداد محمدی هم هست که خیلی به پرسپولیس نزدیک شده اند اما آنها هم بازیکنان کنار خطوط هستند و پرسپولیس هنوز بازیکنی که بتواند گل های زیادی روی ضربات سر بزند به ترکیبش اضافه نکرده است.

از میان بازیکنان موجود هم با وجود این که برخی بازیکنان کوتاه قامت پرسپولیس قابلیت های سرزنی بعضا فوق العاده ای دارند اما به واسطه نداشتن قد بلند این قابلیت آنها فقط در لحظات خاصی از بازی مثل ضربات آزاد و مواقعی که بتوانند از نقطه کور خط دفاعی رقبا استفاده کنند به کار می آید و در جریان عادی بازی نمی توان روی سرزنی آنها چندان حساب کرد.

باید دید در ادامه فصل نقل و انتقالات پرسپولیسی ها چه فکری برای این کمبود می کنند و در میان گزینه های خرید آنها کسی که بتواند همه مشکلات خط حمله از جمله سرزنی را حل کند وجود دارد یا نه.

*حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)