میلاد سرلک برای جلب رضایت تیم مشهدی مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چک خودش را در وجه مالک شهرخودرو، فرهاد حمیداوی کشیده است.

به نقل از خبرورزشی، چند ساعتی پیش از بازی فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور تبریز بود که میلاد سرلک به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و سپس خبری منتشر شد مبنی بر اینکه؛ بازیکن فصل گذشته شهرخودرو به توافق اولیه برای عقد قراردادی دو ساله با پرسپولیس رسید.

او پیش از این برای تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بازی می‌کرد و عقد رسمی قراردادش با پرسپولیس نیازمند موافقت شهرخودرو است. در همین راستا خبردار شدیم میلاد سرلک برای جلب رضایت تیم مشهدی مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چک خودش را در وجه مالک شهرخودرو فرهاد حمیداوی کشیده است؛ چرا؟

اول آنکه میلاد سرلک با شهرخودرو مشهد قرارداد دارد و باید برای جدایی از این تیم مبلغی به عنوان رضایتنامه پرداخت کند. ظاهراً مالک و مدیران شهرخودرو ابتدا ۲ میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه خواسته‌اند، اما میلاد سرلک توانسته با چک و چانه آن‌ها را راضی به دریافت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کند. دوم، اما بحث باشگاه پرسپولیس است که حاضر نشده مبلغ ۲ میلیارد تومان رضایتنامه میلاد سرلک را بپردازد. میلاد سرلک و مدیر برنامه‌هایش روز چهارشنبه هفته گذشته با علی رغبتی مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و دیگر مدیران این باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه به این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش اعلام شد باشگاه پرسپولیس حاضر نیست پولی بابت رضایتنامه به شهرخودرو بدهد و اساساً دنبال خریدی است که آزاد باشد. پس از این نشست میلاد سرلک اعلام آمادگی کرد خودش رضایتنامه اش را از شهرخودرو مشهد بگیرد و چک شخصی به این تیم داد.

از آنجایی که بازیسازی از عقب زمین اهمیت ویژه‌ای در فلسفه مربیان پیشرو دنیای فوتبال پیدا کرده، در سال‌های اخیر تلاش کردند مسئولیت‌های بیشتری به هافبک دفاعی تیم‌شان محول کنند. کم‌کم بازیکنان تکنیکی‌تر و باهوش‌تر در این پست به کار گرفته شدند که نتایج درخشانی به بار آورد به طور مثال پیرلو در یوونتوس، ژابی آلونسو در لیورپول، فیلیپ لام در بایرن و… در فوتبال ایران هم بازیکنانی مثل علی کریمی (استقلال) و احمد نوراللهی در پرسپولیس چنین ویژگی‌هایی دارند.

میلاد سرلک نیز در زمره همین بازیکنان قرار می‌گیرد که در کنار دوندگی، تکل زدن و توپ‌ربایی در بازیسازی نیز تبحر زیادی دارد. این بازیکن از قدرت شوتزنی خوبی برخوردار است و یحیی گل‌محمدی نیز بر اساس همین توانایی خواستار او شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)