پرسپولیس نیوز : سرمایه‌گذار تیم‌های والیبال و تنیس باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که سرپرست حال حاضر این باشگاه از وزیر ورزش و جوانان حرف‌شنوی ندارد.

فرامرز ورمقانی، در خصوص آخرین وضعیت طلب بیش از یک میلیاردی والیبالیست‌های پیشین پرسپولیس از این باشگاه اظهار داشت: با وجود اینکه وزیر ورزش برای پرداخت طلب ما دستور ویژه داد، اما طاهری که قرار بود 10 روز پیش به این مسئله رسیدگی کند، کاری برای ما انجام نداده و انگار نه انگار که ما بیش از یک میلیارد از باشگاه پرسپولیس طلب داریم.

وی ادامه داد: برایم جای تعجب است که چرا طاهری نسبت به دستور وزیر ورزش بی‌تفاوت است. البته جواب این سوال را می‌دانم چون سال 84 وزیر ورزش کارمند طاهری بوده و به نوعی طاهری از او حرف‌شنوی ندارد، شاید به خاطر همین مسائل هم هست که وضع پرسپولیس این‌طور است.

سرمایه‌گذار تیم‌های والیبال و تنیس پرسپولیس عنوان کرد: هنوز پرونده شکایت ما از پرسپولیس باز و در دادسرا موجود است. ما بارها به خاطر هواداران پرسپولیس از اجرایی کردن شکایت‌مان جلوگیری کردیم اما این بار تصمیم‌مان جدی است تا اگر تا چند روز آینده وضعیت طلب ما مشخص نشود، شکایت خود را به مرحله جدیدی ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)