ایگو چرفچنکو می‌گوید دیدار تیمش با پرسپولیس 6 امتیازی و دنبال شکست دادن این تیم هستند.

ایگور چرفچنکو، سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: حریف ما تیم خوبی و استانداردی است و ما بازی خوبی در بازی اول انجام دادیم و امیدواریم در بازی دوم بهتر باشیم و بتوانیم حریف را شکست دهیم. ما از سطح پرسپولیس خبر داریم و طبیعی است که این بازی برای ما ۶ امتیازی است. ما منتظر بازی فردا هستیم.

وی ادامه داد: همه تیم‌ها این اهداف را دارند که در همه بازی‌های این مسابقات برنده شوند و ما هم مستثنی نیستیم. نسبت به بازی قبلی ما با پرسپولیس در ۲ سال قبل، همه چیز تفاوت پیدا کرده است. البته اگر بخواهیم واقع‌گرایانه نگاه کنیم، همه تیم‌های این گروه قهرمان کشورشان هستند. ما بازی آسانی در این ایستگاه نداریم. برای به دست آوردن ۳ امتیاز تمام تلاش خود را خواهیم کرد و هر بازی برای ما مشکل است.

چرفچنکو درباره مصدومان تیمش توضیح داد: البته دو بازیکن مصدوم ما به آمادگی‌هایی رسیده‌اند و باید دید که می‌توانند به بازی فردا برسند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال تاجیکستان درباره این که آیا در تیم فعلی‌شان بازیکنانی هستند که همانند صفروف و هنانوف، شایسته بازی برای قهرمان ایران باشد یا خیر، توضیح داد: هر بازیکن برای رسیدن به تیم های بزرگ و پیشرفت کردن موظف است که قابلیت و توانایی‌اش را در میدان نشان بدهد و معمولا تیم‌های بزرگ افرادی را بیرون زمین دارند که توانایی بازیکنان و عملکرد آن‌ها در زمین را می‌سنجند. بازیکنان ما هم اگر می‌خواهند به تیم های بزرگ بروند، باید در همین مسابقات و همین بازی‌ها توانایی خود را نشان دهند.

بازیکن استقلال: توانایی شکست پرسپولیس را داریم

آرتور کارتاشیان، بازیکن استقلال تاجیکستان نیز پیش از دیدار با پرسپولیس ایران گفت: فردا باید همه قوای خود را در میدان نشان دهیم. ما این توانایی را داریم که پرسپولیس را شکست دهیم و برای برد ضروری در بازی فردا موظف هستیم که تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)