مدیرعامل استقلال: احساس نکردم قلعه‌نویی مظلوم واقع شده

سرمربی استقلال انتظار داشته بعد از مصاحبه علیپور علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال از او حمایت می‌کرد. روز چهارشنبه علیرضا علیپور، دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال گفته بود که به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال یک هفته فرصت می‌دهد تا در مورد ارتباط استفاده از توپ‌های آل اشپورت در لیگ و مافیای فوتبال مدراک خود را به این هیئت ارسال کنند.

 

اما فتح‌الله‌زاده نسبت به این مسئله هیچ واکنشی نشان داد. همین موضوع باعث شد تا قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی تلویحا از مدیرعامل تیمش انتقاد کند: « از نجف‌نژاد تشکر می‌کنم. در این چند روز که به من خیلی حمله شد رئیس هیئت‌مدیره استقلال با اینکه درگیر انتخاب کابینه بود مصاحبه خوبی انجام داد که جای تشکر و تقدیر دارد. من که نگفته بودم او مصاحبه کند ولی ناراحتم این همه به من حمله شد اما کسی مصاحبه نکرد. تعجب کردم که نجف‌نژاد با آن همه مشغله آن مصاحبه را کرد که باید از او تشکر کنم. »

 

گفته می‌شود امیرقلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده از فصل گذشته با هم مشکل دارند. اختلافی که هیچ وقت علنی نشد و دو نفر سعی می‌کردند در مصاحبه‌های‌شان از هم تعریف کنند. در فصل نقل‌وانتقالات هم فتح‌الله‌زاده مجتبی جباری را که بازیکن مورد علاقه امیرقلعه‌نویی است را از لیست کنار گذاشت تا مشخص شود اهمیتی به خواسته‌های سرمربی تیمش نمی‌دهد. در مورد نکونام هم گفته می‌شد سرمربی استقلال علاقه‌ای به ماندن او نداشت اما پافشاری فتح‌الله‌زاده باعث شد که کاپیتان تیم ملی قراردادش را تمدید کند. حالا مصاحبه قلعه‌نویی بعد از بازی داماش می‌تواند استقلال را وارد حاشیه‌ای جدید کند.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به صحبت‌های قلعه‌نویی به اوج نیوز گفت که احساس نکرده سرمربی تیمش مظلوم واقع شده‌است: « من احساس نکردم که امیرخان نیاز به حمایت دارد. او خودش وارد است و خوب می‌تواند مصاحبه کند و حقش را بگیرد. احساس نکردم قلعه‌نویی مظلوم واقع شده باشد. البته اعتقاد دارم این بحث‌ها او را به حاشیه نزدیک می‌کند. آقای علیپور هم رفیق ماست. خود آقای علیپور با امیرخان رفیق است. هزار دوست کم است و یک دشمن زیاد و نباید رفاقت‌ها را از بین ببریم. در کل با این بحث‌ها مخالفم و معتقدم بیشتر استقلال آسیب می‌بیند تا طرف مقابل. لذا آقای قلعه‌نویی هم تمرکزش را روی تیم بگذارد بهتر است. در جاهای دیگر آدم داریم که مسائل را پیگیری کند. »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)