پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال افغانستان گفت: چند بازیکن پرسپولیس می‌توانند در بوندسلیگای آلمان بازی کنند.

پیتر شگرد در مورد علت حضورش در تمرین تیم پرسپولیس گفت: بخاطر اینکه با برانکو از خیلی وقت پیش آشنا هستم و زمانی که مدیر تیم ملی گرجستان بودم می‌خواستیم او سرمربی تیم ملی گرجستان شود. ضمن اینکه هموطن برانکو هم هستم و برای دیدنش به اینجا آمدم.

وی ادامه داد: برانکو نه تنها مربی بزرگی است آدم خیلی خوبی هم هست. من دیروز با تیم ملی افغانستان توانستم تیم کامبوج را شکست بدهیم و امروز برای حضور در تمرین تیم بزرگ پرسپولیس آمدم تا دیداری  با برانکو داشته باشم. جالب است که همه بازیکنان پرسپولیس در نهایت حرفه‌ای‌گری که تمرین می‌کردند با من هم رفتار دوستانه‌ای داشتنند خیلی جالب بود. بازیکنان پرسپولیس با کیفیت هستند و چند بازیکن سطح خوبی داشتند و می‌توانستند در بوندس لیگا هم بازی کنند. ایران در زمینه فوتبال خیلی پیشرفت می‌کند.

سرمربی افغانستان در مورد کار در این کشور گفت: من 5 روز است که قراردادم را با افغانستان امضا کردم و بازی با کامبوج اولین بازی من بود و می‌خواستم چالش جدیدی را امتحان کنم و افغانستان کم کم در حال پیشرفت است و خیلی جدی و حرفه‌ای با من ارتباط برقرار کردند. من پیشنهاد باشگاهی از اروپا داشتم اما می‌خواستم بعد از هدایت تیم ملی گرجستان در  یک تیم ملی کار کنم می‌دانم مشکلاتی هست و شرایط سختی است اما امیدوارم فوتبال را به این کشور برگردانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)