سرمربی الوحده پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: می دانیم بازی سختی مقابل تیم ایرانی داریم.

تین کات سرمربی الوحده در نشست خبری این بازی عنوان کرد: بازی فردا ما مقابل پرسپولیس بدون شک سخت خواهد بود. در هند با مشکل زمین تمرین مناسب مواجه هستیم و به نظرم میزبانی هند مناسب نبوده و می توانست بهتر از این بازی ها باشد. در این بازی اسماعیل مطر حضور نخواهد داشت. اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخاب هند برای میزبانی از گروه ما مناسب نبود و ما در این زمینه خوش شانس نبودیم.

وی افزود: آب و هوا در اینجا اکنون بسیار گرم است و با ورود ماه مبارک رمضان نمی توانیم در عصرها تمرین کنیم. در بازی اول کار سختی داریم. تیم ایرانی تاکنون در ۳ سال گذشته دوبار به فینال این رقابت ها رسیده و می دانیم بازی سختی داریم ولی با تمام قوا در بازی حضور پیدا می کنیم.

هافبک کره ای الوحده پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: سخت ترین بازی ما به نظرم دیدار فردا مقابل تیم ایرانی است.

لی میونگ هافبک اهل کره جنوبی الوحده در نشست خبری این بازیکن گفت: ما در گروه سختی حضور داریم و به نظرم سخت ترین بازی ما در این رقابت ها مقابل پرسپولیس ایران است. نقطه قوت الوحده بازی گروهی است و به نظرم ما می توانیم با تمرکز روی بازی گروهی نتایج خوبی را در این رقابت ها بگیریم.

وی افزود: به توانایی خودمان اعتماد داریم و می توانیم در بازی فردا مقابل پرسپولیس با یک بازی گروهی با نتیجه مطلوب زمین بازی را ترک کنیم و مسیر خود را برای راه یابی به مرحله بعد هموار کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا(چهارشنبه) در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ از ساعت ۱۹ به میزبانی هند به مصاف الوحده امارات می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)