سرمربی الوند همدان می‌گوید تیمش را برابر پرسپولیس از پیش باخته نمی‌داند و فکر می‌کند در صورت انسجام تیمی می‌تواند پیروز میدان شود.

به گزارش (ایسنا)، رضا طلایی‌منش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی سنگینی با پرسپولیس داریم؛ چرا که آنها بسیار بزرگ هستند و از مربی بزرگ و خوبی به علاوه بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برند اما جام‌حذفی خاص است و با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلیم تیم شایسته‌ای محسوب می‌شویم و سعی می‌کنیم فردا با یک بازی فنی و تماشاگرپسند در میدان حاضر شویم. از پیش باخته نیستیم. سه بازی سنگین را پشت سر گذاشته‌ و دو مصدوم‌مان به این دیدار نمی‌رسند.

او افزود: بازی برابر استقلال و پرسپولیس بسیار خاص است و همه دوست دارند که جلوی آنها بازی کنند. از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان‌مان بعد از بازی با پدیده شاندیز کار ‌کرده‌ایم تا خستگی‌ها را کاهش دهیم و با انسجام برابر پرسپولیس حاضر شویم.

سرمربی الوند همدان در پاسخ به این پرسش که چند درصد برای صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت‌ها قائل است، اظهار کرد: شرایط جام حذفی خاص است. 120 دقیقه‌ هم بازی طول بکشد باید برنده داشته باشد. پرسپولیس خیلی تیم بزرگی است ولی ما برابر آنها کم نمی‌آوریم. به دنبال پیروزی هستیم و باید منسجم عمل کنیم.

او در ادامه با انتقاد شدید از محرومیتش در بازی با پرسپولیس تصریح کرد: از این که محروم شدم بسیار جا خوردم. ‌10 روز پیش جلوی استقلال صنعتی خوزستان بازی کردیم؛ چرا باید امروز به من بگویند که نمی‌توانم روی نیمکت تیمم برابر پرسپولیس بنشینم. فدراسیون هم که تعطیل است و نمی‌توان کاری کرد. واقعا تعجب می‌کنم؛ چرا که هیچ کاری نکرده‌ام که مستحق محرومیت یک جلسه‌ای آن هم برابر پرسپولیس باشم. این مساله را پیگیری می‌کنیم. هر چند این محرومیت را به فال نیک می‌گیرم اما کاش تصمیم‌گیرندگان تصمیم بهتری را می‌گرفتند تا حداقل زودتر مطلع می‌شدیم و مربی و بازیکنان را به لحاظ روحی آماده می‌کردیم؛ چرا که فوتبال یک جنگ است و باید خیلی با برنامه در آن گام گذاشت.

طلایی منش در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست تیمش با دریافت یک گل از لحاظ دفاعی برابر پرسپولیس از هم بپاشد، بیان کرد: این یک قانون است و قطعا بازی برابر تیم‌های بزرگ تفکر می‌خواهد. ما نباید در 10 – 15 دقیقه‌ نخست گلی را دریافت کنیم؛ چرا که تعیین کننده است. از این جهت هم کار ‌کرده‌ایم و ان‌شاءالله که موفق خواهیم شد.

سرمربی الوند همدان در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه تیم‌هایی را تا این مرحله توانسته حذف کند، گفت نماینده کیش، ملی حفاری اهواز و استقلال صنعتی خوزستان تیم‌هایی بودند که ما برای رسیدن به این مرحله آنها را شکست داده‌ایم.

پس از پایان نشست خبری سرمربی الوند همدان، مدیر روابط عمومی این باشگاه درباره این تیم گفت: از سال 89 باشگاه را ایجاد ‌کرده‌ایم و تیم‌مان کاملا خصوصی است. تیم الوند همدان از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان بومی برخوردار است و تنها گلایه‌ای که این باشگاه دارد این است که چرا دولت نسبت به بخش خصوصی تا این حد بی‌تفاوت عمل می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)