پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس گفت: تیم ملی امید کادر فنی قوی دارد و می‌تواند در مسابقات پیش رو موفق باشد.

جمشید شاه‌محمدی در مورد تساوی یک بر یک تیمش در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی امید گفت: بازی بسیار خوبی بود. در نیمه دوم از نفرات اصلی خود استفاده کردیم و توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. امیدوارم این مسابقه توانسته باشد به هر دو تیم کمک کند.

وی در مورد میزان کیفیت تیم ملی امید گفت:‌این تیم در حال ارزیابی بازیکنان خود است و تیمی که امروز مقابل ما به میدان رفت تیم اصلی آنها نبود. چند بازیکن خوب را در ترکیب آنها دیدم. تیم امید از حضور محمد خاکپور، هادی طباطبایی، مجید صالح و محمد تقوی بهره می‌برند و در کنار آنها محمد مایلی‌کهن هم حضور داشت. این تیم کادر بسیار قوی دارد و می‌تواند باعث موفقیت تیم ملی امید شود.

سرمربی امیدهای پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا آنها هم مثل تیم بزرگسالان پرسپولیس با مشکلات بی‌شماری روبرو هستند، تصریح کرد:‌وقتی تیم بزرگ‌ها این همه مشکل دارند بدون شک تیم امید هم چنین وضعیتی پیدا می‌کند.امیدوارم این مسائل هر چه زودتر برطرف شود.

شاه‌محمدی در مورد اینکه آیا بازیکنی از امیدهای پرسپولیس می‌تواند در تیم بزرگسالان حاضر شود، خاطرنشان کرد: صد در صد این اتفاق شدنی است. 7-8 بازیکن درجه یک داریم. از دروازه‌بان تا نوک ما نفرات خوبی هستند که حتی خودم آنها را به تیم بزرگسالان پیشنهاد دادم تا در صورت نیاز از حضور آنها استفاده شود.

وی در پایان در مورد اینکه استقلالی‌ها به عملکرد داوری دیدار مقابل امیدهای پرسپولیس اعتراض دارند و حتی اعلام کردند که می‌خواهند به کمیته انضباطی شکایت کنند، گفت: اگر قرار به اعتراض باشد در نیمه اول دروازه‌بان آنها توپ را بیرون از محوطه جریمه با دست گرفت اما ما به این مورد اعتراض نکردیم. هر تیمی که می‌بازد به داوری اعتراض می‌کند. در آن صحنه‌ای که می‌گویند توپ به دست بازیکن ما خورده این مورد را من هم دیدم اما قبل از آن تعادل بازیکن ما را بر هم زدند. در صحنه گل بازیکن ما با دست توپ را وارد دروازه نکرد بلکه پس از بر هم خوردن تعادل بازیکن ما دستش به توپ خورد و بعد از اینکه چند اتفاق دیگر افتاد توپ را با شوتی وارد دروازه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)