پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت:من یک هفته پیش مادرم را از دست دادم و یک شاخه گل برایم نفرستاده اند،واقعا دستشان درد نکند.

جمشید شاه محمدی درباره شکست سرخپوشان در بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت:من بازی پرسپولیس را دیدم اما چیز خاصی درباره این تیم نمی توانم بگویم.پرسپولیس یک تیم معمولی نشان داد و فرصت های ذوب آهن بیشتر بود.من متاسفم برای باشگاهی که می رود 5000 کیلومتر آن طرف تر،بازیکن می آورد ولی راضی نمی شود یک بازیکن امید را در بازی های رسمی بازی بدهد.اگر قرار است ببازیم با جوان ها ببازیم.

وی ادامه داد:پرسپولیس الان صاحب ندارد.صاحب این تیم علی پروین است که او را هم کنار گذاشته اند.من یک هفته پیش مادرم را از دست دادم و یک شاخه گل برایم نفرستاده اند،واقعا دستشان درد نکند.

سرمربی امید پرسپولیس درباره اینکه آیا در تیمش بازیکنی هست که در حد تیم بزرگسالان باشد گفت:ما 7؛8 بازیکن داریم که می توانند در تیم بزرگسالان بازی کنند.میلاد کمندانی،غنچه و مدنی نفراتی هستند که به کار تیم بزرگسالان می آیند اما دیده نمی شوند.بازیکن داریم که 50 بازی ملی در رده پایه دارد اما بزرگسالان پرسپولیس او را نمی خواهد.همین بازیکنان به تیم های دیگر می روند و باید 2 میلیارد داد تا او را جذب کرد.

شاه محمدی افزود: بازیکنی سال گذشته راضی بوده است در  امید پیکان فقط بازی کند اما او را به پرسپولیس آوردند و 80 تا 100 میلیون هم به او دادند.حتما داستانی پشت پرده نقل و انتقلات پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)