پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم امید پرسپولیس گفت: در پرسپولیس از تیم‌های پایه بازیکن نمی‌گیرند تا از دلال‌ها بازیکن بخرند.
 

جمشید شاه‌محمدی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل استقلال  اظهار داشت: من هیچ کاری با باشگاه پرسپولیس ندارم آقایان ما را فراموش کردند و از باشگاه هیچکس ما را رصد نمی‌کند و فقط حسین عبدی در تیم‌های پایه حاضر می‌شود که او هم خودش در تیم‌های پایه کار کرده است و شرایط را می‌داند.

وی ادامه داد: آقایان هیچ کاری به تیم‌های پایه پرسپولیس ندارند و بازیکنان ما را نگاه نمی‌کنند و این بازیکنان به تیم‌های دیگر می‌روند و سپس از طریق دلال با یک میلیارد به پرسپولیس می‌آیند. از تیم‌های پایه بازیکن نمی‌گیرند تا از دلال‌ها بازیکن بخرند و پول گیرشان بیاید.

سرمربی تیم امید   تصریح کرد: من 10 هفته است که سرمربی امیدهای پرسپولیس هستم و هیچ باختی نداشته‌ام ولی حتی یک دست پیراهن هم به ما نداده‌اند. تیم‌های پایه پرسپولیس مثل جزیره فراموش شدگان است و فقط میلاد کمندانی از تیم امید در تیم بزرگسالان حضور دارد در حالیکه 5-6 بازیکن تیم امید می‌توانند در تیم بزرگسالان پا به‌پای آنها بازی کند. عادت کرده‌اند که با دلال‌بازی بازیکن بیاورند.

وی ادامه داد: خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم و گلایه‌هایم زیاد است، روزی که بخواهم بروم تمام ناگفته‌هایم را بر زبان می‌آورم و می‌روم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)