سرمربی بارسلونا با وجود پیروزی پرگل شاگردانش مقابل آژاکس گفت که شاهد بازی خارق‌العاده‌ای نبوده اما از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش تسنیم، بارسلونا در اولین بازی اروپایی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ، آژاکس هلند را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید و شروعی فوق‌العاده را برای سرمربی آرژانتینی جدید خود رقم زد.

با این وجود خراردو مارتینو پس از بازی اعتراف کرد که شاهد یک نبرد تماشایی نبوده است. وی اظهار داشت: این بازی، یک بازی خارق العاده نبود اما عملکرد ما قوی و قابل قبول بود، به خصوص در نیمه دوم که نسبت به نیمه اول بهتر کار کردیم. ما در نیمه دوم نبض بازی را بهتر در دست داشتیم، فشار بیشتری به حریف آوردیم و خوب دفاع کردیم. اگر در نیمه دوم هم قرار بود مانند نیمه اول بازی کنیم، یک گام به عقب برداشته بودیم اما ما اشتباهات‌مان را تصحیح کردیم.

وی ادامه داد: باور دارم که این یک قدم رو به جلو بود. باید اعتراف کرد که بازی ما در نیمه دوم نسبت به نیمه اول دچار یک تغییر چشمگیر شد و به سبب این تغییر فکر می‌کنم که این پیروزی یک پیروزی خاص بود.

تاتا مارتینو در ادامه با اعتراف به اینکه دلیل شک و تردید برخی از هواداران بارسلونا به شیوه بازی این تیم را درک می‌کند، تصریح کرد: بارسلونا این اواخر از نظر فوتبالی کارهای بزرگی انجام داده است و به همین دلیل سطح انتظارات هواداران بالاتر رفته است. من درک می‌کنم که آنها چرا بازی تیم را در نیمه اول دوست نداشتند و راضی نبودند، اما از طرفی هم معتقدم که آنها باید از عملکرد تیم در نیمه دوم رضایت نسبی داشته باشند.

مارتینو سپس خاطرنشان کرد که هدف تیم او رسیدن به جایگاهی است که همیشه از بارسلونا انتظار رفته است. وی عنوان کرد: ما نمی‌خواهیم شیوه بازی تیم را تغییر دهیم اما من به یاد دارم که 5 سال پیش در همین تیم (رافائل) مارکس از پاس‌های بلند هم برای رساندن توپ به هم‌تیمی‌هایش استفاده می‌کرد. استفاده از این پاس‌ها به منزله تغییر شیوه بازی ما نخواهد بود بلکه تنها به معنای اضافه کردن تاکتیکی جایگزین برای شیوه فعلی در صورت لزوم است.

ویکتور والدس سنگربان کاتالان‌ها به سبب واکنش‌های تحسین برانگیزش برای نجات دروازه و همچنین لیونل مسی که هت‌تریک کرد، درخشان‌ترین ستاره‌های ترکیب بارسلونا در بازی برابر آژاکس بودند. مارتینو در تمجید از این دو نفر گفت: تیم ما پر از بازیکن فوق‌العاده است، طبیعی است که هر کدام از آنها نمایشی خیره کننده داشته باشند. من تیمی مستحکم می‌خواهم که در آن بازیکنان بتوانند تمام مهارت‌های انفرادی خود را بروز دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)