مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم روبين كازان روسيه كه اخيرا عليرضا حقيقي را به خدمت گرفته است به علت اختلاف با مسئولان باشگاه، استعفا كرد.

 

قربان برديف سرمربي روبين كازان كه اين تيم را در سال 2008 براي نخستين بار در تاريخ اين باشگاه قهرمان ليگ روسيه كرد، به علت اختلاف با مديران باشگاه روسي اعلام استعفا كرد.

 

به نوشته‌هاي روزنامه‌هاي روسي اختلاف اين مربي مسلمان با مسئولان اين باشگاه بعد از به سر كار آمدن ديميتري سامارنكين رييس جديد باشگاه شروع شد، چرا كه وي ادامه همكاري با برديف را منوط به نتايج خوب تيم كرده بود.

 

برديف كه اخيرا تيمش با عليرضا حقيقي دروازه‌بان سابق پرسپوليس قرارداد امضا كرده، پيش از اين به خاطر قراردادهاي پايين بازيكنان تيمش نسبت به ديگر تيم‌هاي بزرگ همچون زنيت سنت پطرزبورگ ، سسكا مسكو و دينامو مسكو مراتب اعتراض خود را به مسئولان باشگاه اعلام كرد.

 

برديف در سال 2001 هدايت روبين كازان را بر عهده گرفت و در نخستين سال حضورش موفق شد اين تيم را به ليگ برتر روسيه بياورد. او در سال 2003 موفق شد با روبين كازان در رده سوم جدول رده بندي قرار گيرد و به جام يوفا راه يابد تا اين كه در سال 2008 روبين كازان براي نخستين بار در تاريخش با اين مربي خوش فكر قهرمان شد و در سال بعد از آن در فينال جام حذفي تنها با يك گل از سسكا مسكو شكست خورد.

 

روبين كازان زماني با برديف به اوج شهرت رسيد كه در ليگ قهرمانان اروپا در سال 2009 و در نوكمپ، بارسلونا را دو بر يك شكست داد.

 

نكته جالب در مورد اين مربي روسي اين كه وي در سال 2008 بلافاصله بعد از قهرمان كردن تيم، راهي عربستان شد و فرضيه حج را به جا آورد و از آن زمان بود كه در رسانه‌هاي روسي “حاج قربان” لقب گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)