خبرگزاری پرسپولیس :  سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: با شوکی که چند هفته قبل به بچه‌ها وارد شد، آنها بیدار شده‌اند و حالا مصمم هستیم که به صدر جدول باز گردیم.

شهرزاد مظفر افزود: طی سه بازی آینده، دیدارهای سخت و سنگینی را پیش رو داریم و بازیکنان مصمم به پیروزی در هر سه بازی هستند. بویژه در بازی با حفاری که رقیب مستقیم ما برای رسیدن به صدر جدول است و ما مصمم به حضور دوباره در صدر جدول هستیم. هر چند بعضی مشکلات و ضعف آئین‌نامه کار را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: با پیروزی در این بازی می‌توانیم تنها شکستی که داشتیم را جبران کنیم. ما در چهار سال اخیر فقط یک شکست داشتیم که بازی‌های قبلی با اختلاف گل کم بود و بازی با متین ورامین یک روز غیر عادی و غیر معمول برای تیم ما به حساب می‌آمد. در آن روز زمین و زمان دست به دست هم دادند که نتیجه نگیریم. تیم خودمان هم بعد از اتفاقاتی که روی داد خوب نبود و خلاصه نتیجه‌ای رقم خورد که دیگران هم باور نمی‌کردند. شاید وقتی لیگ تمام شد، یک روز به بعضی اتفاقات آنروز ورود کنم تا مسائل بهتر روشن شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس خاطر نشان کرد؛ البته آن شوک از جهاتی هم بد نبود. همه تیم‌ها دوست دارند پیروز باشند ولی سخت است که شما همیشه برنده باشید و باز هم تیم را در شرایط برد حفظ کنید. اینکه بازیکنان عادت کنند و خیالشان راحت باشد که همیشه برنده هستند، می‌تواند مشکل ساز شود. آن شوک، بچه‌ها را از خواب بیدار کرد و نتایج بعدی این مساله را نشان داد. بعد از آن بود که به بچه‌ها تاکید کردم علاوه بر کسب امتیازات بازی‌ها، باید تفاضل گل را هم جبران کنند.

مظفر در ادامه با اشاره به بازی‌های پیش روی سرخپوشان تصریح کرد: در این چند هفته در سربالایی لیگ قرار گرفته‌ایم. فردا پنجشنبه برابر داماش قرار می‌گیریم و انتظار داریم در بازی‌های تهران با استقبال بیشتری از سوی علاقه‌مندان بویژه بانوان پرسپولیسی روبرو بشویم.

بازی با داماش برای ما اهمیت خاصی دارد. آنها همیشه تیم خوبی بوده‌اند. البته متاسفانه این تیم برابر ملی حفاری به میدان نرفت و بازی سه بر صفر به سود رقیب ما تمام می‌شود. این در حالی است که داماش توان امتیاز گرفتن از حفاری را داشت. به هر حال تا زمانی که قوانین جامع و محکم نباشد و با قدرت اجرا نشود، این مسائل درست نمی‌شود. در حالی که داماش می‌تواند از حریف ما امتیاز بگیرد. برای بازی نمی‌رود و آنها سه امتیاز می‌گیرند و برابر ما تیمی مثل فسا بازی نمی‌کند که می‌توانیم به آنها گل‌های زیادی بزنیم ولی در نهایت به یک نتیجه سه بر صفر اکتفاء می‌شود. اینها ضعف آئین‌نامه را نشان می‌دهد.

سرمربی فوتسال بانوان پرسپولیس در پایان گفت: برای این بازی با شرایط سخت دیگری هم روبرو هستیم. خانم نیلوفر اردلان که از خوب‌های تیم ما است، در بازی قبل بی‌دلیل دو اخطاره شد. برای عدم رعایت فاصله، اول تذکر می‌دهند، اما داور به او بدون تذکر، اخطار داد. حالا نگرانیم در بازی با داماش باز هم بهانه‌ای جور کنند و به او اخطار بدهند و به این ترتیب مقابل تیم شرکت ملی حفاری محروم بشود. امیدواریم در این شرایط هواداران حداقل ما را از حمایت خود محروم نکنند.

دیدار فوتسال بانوان پرسپولیس و داماش فردا پنجشنبه ساعت 11 صبح در مجموعه ورزشی شهربانو واقع در انتهای سی متری جی برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)