خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار پس از برتری تیمش در شهرآورد مازندران مقابل صدرا زیراب گفت: با تلاش مدیریت و همت کشتی‌گیران از مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی هستیم.

غلامرضا محمدی بیان داشت: از اینکه در حضور تماشاگران، کشتی‌گیرانم در خانه حریف موفق به برتری شدند احساس خوشحالی می‌کنم.

وی با تمجید از کادر فنی و کشتی‌گیران جوان حریف تصریح کرد: صدرا زیراب از تیم‌های خوب لیگ کشتی کشور بوده که سالیان است مدیران باشگاه با هزینه‌های شخصی در لیگ تیم‌داری می‌کند.

محمدی پس از شکست ناباورانه هفته گذشته تیمش مقابل ثامن‌الحجج (ع) سبزوار در خانه و در حضور عاشقان کشتی در جویبار اظهار داشت: در این دیدار کشتی گیرانش برای پیروزی لحظه شماری می‌کردند.

وی افزود: مازندران به‌ویژه جویبار و زیراب از شهرهای کشتی‌خیر استان محسوب می‌شوند که تماشاگران زیادی برای تماشای این کشتی حساس در سالن ورزشی کوچک زیراب حضور یافتند.

سرمربی پرسپولیس جویبار گفت: این تیم با مدیریت سردار رویانیان نخستین تجربه حضور در لیگ دارد که در کنار چند کشتی‌گیر با تجربه بیشتر به کشتی‌گیران جوانتر بها داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس با توجه به نخستین حضورش در لیگ کادر فنی و کشتی‌گیران خوبی را جذب کرده که با تلاش مدیریت و همت کشتی‌گیران از مدعیان قهرمانی لیگ هستیم.

تیم پرسپولیس جویبار در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور موفق شد میزبان خود صدرا زیراب را در سالن رنجبر صفری چهار بر سه شکست دهد و به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)