مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد که تیم را بسته و حالا تازه یادش افتاده این تیم یک مربی هم می خواهد ! بهتر نیست خود او سرمربی جدید پرسپولیس باشد؟

همه سوال‌ها بي جواب مانده و مديرعامل حواسش فقط به اين است كه همه ببينند او براي آوردن مربيان بزرگ چه تلاشي مي‌كند! يكي هم نمي‌پرسد كه چرا هر وقت نام مصطفي دنيزلي را مي‌شنويم، مدير برنامه‌هاي ايراني او هم يك پاي ماجراست؟ آن هم درحالي كه دنيزلي قبلا بارها گفته بود كه بعد از ترك ايران، ديگر سراغي از اين فوتبال و پرسپوليس نگرفته و مسلما پيشنهادات ديگرش آنقدر قابل تامل هست كه به خاطر پرسپوليس ناديده‌شان نگيرد.
2) تجربه حضور در ليگ قهرمانان اروپا چيزي نيست كه بشود ناديده‌اش گرفت و بدون شك دنيزلي هم همين تفكر را دارد. جز اين، او حالا شانس اول سرمربيگري تيم ملي تركيه هم هست و شايد حتي به خاطر تيم ملي كشورش و آنچه هميشه منتظرش بوده، حضور در ليگ قهرمانان اروپا را هم ناديده بگيرد. آن وقت پرسپوليس كه حتي در ليگ قهرمانان آسيا هم جايي ندارد، چطور مي‌تواند به همكاري با دنيزلي اميدوار باشد؟
3) نتيجه مشخص است: «هيچ صحبتي با دنيزلي انجام نشده». از همان روز اول هم به اين نتيجه رسيده بودند اما خب اين بار مديرعامل حاضر نبود كوتاه بيايد. انصاري‌فرد اميد زيادي داشت كه بازي تازه‌اش حداقل چند هفته‌اي دوام بياورد و نام دنيزلي بيش از هميشه در شهر بپيچد. كما اينكه او هنوز اميدهايش را از دست نداده و در عين اينكه مي‌داند راه به جايي نخواهد برد، منتظر نشسته تا دوستانش كه قبلا پيشنهاد پرسپوليس را به آنها داده بود، جوابش را بدهند.

4) نمي‌شود باور كرد كه دنيزلي چشمش به نيمكت پرسپوليس باشد و خرابكارهايي كه نمي‌خواهند او بيايد، از پشت پرده منصرفش كنند. او هنوز حتي پيشنهاد پرسپوليس را دريافت نكرده كه اگر هم غير از اين بود، براي منحرف كردنش نيازي احساس نمي‌شد. گذشته از درآمدهاي چند ميليون يورويي، يعني تجربه ليگ قهرمانان اروپا و يا حضور در جام جهاني آنقدر جذابيت ندارد كه اتوماتيك‌وار روي گرداندن آقا مصطفي از پرسپوليس را باعث نشود؟
5) مهم‌ترين سوالي كه شايد اين روزها ذهن خيلي‌ها را به خود مشغول كرده، اين است كه اصلا چرا انصاري‌فرد به دنبال مربي مي‌گردد؟ هر تيم بايد با نظر مربي‌اش بسته شود حال آنكه مديرعامل پرسپوليس قبل از اينكه به فكر جذب مربي باشد، بازيكنان مورد نظرش را گرفته و تيمي را كه مي‌خواهد بسته و حالا تازه يادش افتاده كه اين تيم يك مربي هم بايد داشته باشد. او مدعي شده كه فوتبال را مي‌فهمد و مي‌داند كه در شرايط فعلي چه بازيكناني به درد پرسپوليس مي‌خورند و به همين خاطر هم بوده كه با نظر خودش بازيكن گرفته. لابد حق با اوست و حالا شايد بهتر باشد آقاي مدير فكر و خيال مصطفي دنيزلي را از سر بيرون كند و در فصلي كه هنوز نيامده، با حفظ سمت- البته اگر بماند- ايفاي نقش سرمربي را هم برعهده بگيرد. اين‌طوري هم تيمي را كه خودش بسته، هدايت مي‌كند و هم اينكه باشگاه مجبور نيست هزينه‌اي اضافي را بپردازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)