سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: در دیدار مقابل تراکتورسازی روز ما نبود.

 فارس، افشین ناظمی پس از شکست 2 بر یک داماش مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: قبل از اینکه حریف در نیمه اول به گل برسد توپ و میدان دست ما بود. اما متاسفانه روی دو اشتباه فردی گل دریافت کردیم. گل‌هایی که خوردیم روی تاکتیک تیم حریف نبود بلکه اشتباهات فردی ما باعث به ثمر رساندن گل‌های تراکتورسازی شد.

وی افزود: در بین دو نیمه بازیکنان را آماده کردیم و نکات لازم را به آنها گوشزد کردیم. نیمه دوم بازی دست ما بود اما متاسفانه 3 امتیاز را به تراکتورسازی دادیم. به آنها تبریک می‌گویم به هر حال امروز روز ما نبود. ما روی ضربات آخر باید بیشتر دقت کنیم و شاید در ادامه به این اندازه موقعیت به دست نیاوریم. باید تلاش کنیم که از حداقل فرصت‌ها استفاده لازم را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به دیدار مقابل پرسپولیس در چارچوب جام حذفی تصریح کرد: از فردا به فکر بازی مقابل پرسپولیس خواهیم بود. نقاط قوت و ضعف این تیم را بررسی می‌کنیم. می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم که داماش بتواند اتفاق سال 87 را تکرار کند و یک پای فینال باشد. بازیکنانم هوشیاری لازم را دارند و امیدوارم برنده این دیدار باشیم.

ناظمی در مورد اینکه آیا مسائلی که برای مدیریت باشگاه به وجود آمده، تاثیری در نتیجه تیم گذاشته یادآور شد: این موضوع بی‌تاثیر نیست. قرار بود بعد از بازی با گهر بازیکنان مبلغی از قرارداد خود را دریافت کنند اما این اتفاق نیفتاد. ما با 4 روز تمرین به این مسابقه سنگین آمدیم. متاسفانه نتیجه را هم از دست دادیم. به هر حال این موضوع گذشت و فرصت‌ها را از دست دادیم و نتیجه هم باز نخواهد گشت. به آینده امیدوارم و اول به بازی مقابل پرسپولیس فکر می‌کنم و در ادامه به لیگ برتر.

وی در مورد اینکه آیا داماش در لیگ برتر باقی خواهد ماند، گفت: صد درصد اینگونه است. ما باید روی ضربات آخر خود بیشتر دقت کنیم. در نیمه دوم بازی مقابل تراکتورسازی بازیکنانم انتظارات را برآورده کردند و از آنها هم تشکر کردم. اما متاسفانه موضوعی که از اول فصل هم دامن‌گیر ما بود در این دیدار هم وجود داشت و نتوانستیم ضربات پایانی را به گل تبدیل کنیم. اگر می‌‌توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم حتی توانایی بردن بازی را هم داشتیم.

سرمربی داماش در مورد اینکه در جام حذفی فرصت اشتباه ندارد و نباید تیمش به راحتی گل دریافت کند، عنوان کرد: این انتقاد بجاست. جام حذفی تفکر دیگری داریم و با فلسفه جداگانه‌ای حاضر خواهیم شد. ما همانطور که به فکر گل ‌زدن هستیم باید به فکر گل ‌نخوردن هم باشیم. مخصوصا در دیدار مقابل پرسپولیس. خواهید دید که ما این ضعف را در جام حذفی از بین می‌بریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)