خبرگزاری پرسپولیس : سرمربي داماش گيلان گفت كه مشكل تيمش كمبود زمان و دو سه بازيكن است.

 

اميد هرندي در پايان ديدار تداركاتي تيمش برابر استقلال اظهار كرد: بازي خوبي بود. استقلال به هر حال تيم بزرگي است. مشكل ما اين است كه به زمان و دو سه بازيكن جديد نياز داريم. اگر بتوانيم اين بازيكنان را جذب كنيم تيم خوبي خواهيم شد.

ضمن اينكه من با بازيكن خارجي موافق نيستم مگر اينكه اين بازيكن كيفيت بالايي داشته باشد و بتواند براي ما فيكس بازي كند.

سرمربي داماش درباره ديدارش برابر فجر در ليگ برتر اظهار كرد: بازي سختي خواهيم داشت. فجر تيم دونده‌اي است و نزديك به دو ماه و نيم قبل از فصل تمرين‌هاي بدنسازي را انجام داده است. اما فكر مي‌كنم نقاط ضعفي هم دارند كه سعي مي‌كنيم از آن‌ها استفاده كنيم. اگر هواي شيراز به ما اجازه دهد تلاش مي‌كنيم كه حداقل يك امتياز از اين بازي بگيريم.

 

هرندي در پاسخ به اين سوال كه چه جايگاهي را براي تيمش در پايان نيم فصل تصور مي‌كند گفت: اين مسئله بستگي به مديريت و مالكان باشگاه دارند كه ببينيم چه تصميماتي را دارند و بايد ببينيم كه اصلا من بعد از نيم فصل خواهم بود يا خير.

 

وي درباره اعضاي هيات مديره باشگاه داماش گفت: با هماهنگي‌هايي كه با عابديني انجام شد واعظ آشتياني به همراه قويدل مالك باشگاه و محمد به همراه دو نماينده مجلس به عنوان اعضاي جديد هيات مديره انتخاب شدند و اميدوارم تصميماتي كه مي‌گيرند به نفع داماش و مردم رشت باشد.

 

او همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا با حميدرضا علي‌عسگری از طرف باشگاه داماش مذاكره شده است گفت: ما با هيچ كدام از بازيكنان پرسپوليس صحبتي نكرده‌ايم ضمن اينكه در حال حاضر اصلا نمي‌توان بازيكني جذب كرد و بايد تا نيم فصل صبر كنيم. از طرفي هم عابديني مديرعامل باشگاه داماش است و فكر نمي‌كنم اجازه چنين كاري را بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)