پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال سپاهان به صورت اتفاقی در اردوی پرسپولیس حضور پیدا کرد.

تیم پرسپولیس از ساعت 15:30 امروز در فولاد‌شهر اصفهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب آهن می‌رود. کاروان تیم پرسپولیس پس از ورود به اصفهان در هتل کوثر مستقر شد.

صبح امروز حدود 100 هوادار مقابل هتل پرسپولیس حضور پیدا کردند و در شرایطی که علی کریمی صبح امروز به هتل قرمز‌پوشان آمد به شدت او را مورد تشویق قرار دادند حتی برخی از آنان پیراهن شماره 8 کریمی را بر تن کرده بودند.

*پرسپولیسی‌ها برای اینکه از وضعیت فولاد‌شهر باخبر شوند صبح امروز نماینده خود را عازم ورزشگاه کردند تا از وضعیت و جو آنجا باخبر شوند.

*زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان نیز ظهر امروز در هتل پرسپولیسی‌ها حضور پیدا کرد و به صورت سرزده و اتفاقی با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

*جلسه آنالیز ذوب آهن نیز ظهر امروز در هتل کوثر برگزار شد و دو فیلم بازی‌های گذشته ذوب آهن مورد ارزیابی قرار گرفت.

*در حال حاضر نیز هوای اصفهان ابری است و کمی باد سرد می‌وزد.

 

* به دلیل درخواست زیاد هواداران برای گرفتن عکس یادگاری با علی کریمی این بازیکن به بیرون هتل رفت. این مسئله باعث ازدحام جمعیت شد و نیروی انتظامی برای نظم دادن به این اوضاع وارد عمل شد اما کریمی به آنها گفت این موضوع مشکلی را ایجاد نمی کند. وی همچنین یک هوادار سپاهان را که با ویلچر به هتل آمده بود به داخل برد و با او عکس گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)