مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال ناسیونال پاراگوئه با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در مصاف با پرسپولیس گفت: قبول دارم که تیم پرسپولیس در برخی از لحظات مسابقه بهتر از تیم ما بازی کرد.

خوان مانوئل باتاگیلا با بیان این مطلب اظهار داشت: دو تیم پرسپولیس و ناسیونال بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، البته قبول دارم که تیم پرسپولیس در برخی از لحظات مسابقه بهتر از تیم ما بازی کرد.

وی در ادامه از غیبت چهار بازیکن تیم ناسیونال پاراگوئه به علت حضور در اردوی تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد و گفت: به غیر از این چهار بازیکن و یکی از نفرات‌مان که مصدوم است، با ترکیبی کامل به ایران آمده و در جام ولایت حضور یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال ناسیونال پاراگوئه تاکید کرد: پیش از حضور در ایران اطلاعات زیادی نسبت به تیم‌های ایرانی و فوتبال این کشور نداشتم اما می دانستم که رقابت سختی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت.

خوان مانوئل باتاگیلا با اشاره به شرایط مطلوب ورزشگاه آزادی در خصوص شرایط تیمش در لیگ پاراگوئه اظهار داشت: ما در لیگ سال گذشته جواز حضور در رقابت‌های جام لیبرتادورس در سال  2012 را بدست آوردیم. در حال حاضر هم جایگاهی خوب در جدول داشته و یکشنبه هفته آینده یک بازی حساس در لیگ پیش رو داریم.

وی در ادامه افزود: تغییر ساعت باعث شده بود که بازیکنان ما از نظر بدنی تحلیل رفته و در نیمه دوم کم بیاورند. در حال حاضر هوای کشور ما گرم است و اینجا هوایی سرد دارد که همین مسئله کار ما را سخت‌تر کرده بود.

سرمربی تیم فوتبال ناسیونال پاراگوئه در خصوص اینکه آیا این تیم با ترکیب اصلی به ایران آمده است و با این شرایط چطور می خواهند روز یکشنبه در لیگ پاراگوئه به میدان بروند، گفت: نیمی از نفرات اصلی ما در این تیم هستند و باقی نفرات ما در ترکیب تیمی هستند که در لیگ بازی می کند. در آن بازی که در لیگ است، کمک من هدایت تیم را برعهده خواهد داشت. اگر امروز به ایران آمده‌ایم به خاطر تعهد و قراردادی است که با طرف ایرانی داریم به همین خاطر ریسک کرده و به این شکل به ایران آمدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)