پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: بازی ما در حالی با تساوی پایان یافت که یک گل سالم و دو پنالتی ما از سوی داور مسابقه نادیده گرفته شد.

نوجوانان پرسپولیس در آخربن بازی خود با گل مهدی عبدا…وند روی ضربه پنالتی بدست آمد که از خطا روی شهاب رشنو به تساوی یک بر یک مقابل پارسیان رضایت داد.

رحیم یوسفی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، پیرامون این بازی افزود: در این دیدار اشتباهات داوری ما را زمین‌گیر کرد. داور مسابقه ابتدا گل سالم رشنو را صحیح ندانست و مدعی شد که مهاجم ما دست مدافع حریف را گرفته است. او پس از آن، دو خطای پنالتی آشکار روی علیپور و رشنو را نادیده گرفت و بعد برای حریف ما در صحنه‌ای خطای پنالتی گرفت که اینطور نبود. در نهایت در نیمه دوم وقتی روی رشنو یکبار دیگر خطای پنالتی شد، اینبار آن را اعلام کرد.

وی ادامه داد: از باشگاه خواسته‌ایم که طی نامه‌ای اعتراض جدی ما را به اطلاع هیأت فوتبال و فدراسیون برساند. این نامه هم برای همه تیم‌های پایه باشگاه باشد چون در بازی‌های زیادی اشتباهات داوری به ضرر ما شده است. حرف هم بزنیم از بازی اخراج یا محروم می‌شویم.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: در همین بازی در صحنه‌های مختلف اعتراض خودمان را پیش آقای سخندان، ناظر بازی بردند و ایشان در اکثر موارد نظر ما را رد نکردند و حتی با بیان اینکه گزارش می‌کنند، آنرا تائید کردند اما اگر واقعا هم گزارش کنند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در بازی‌های لیگ برتر که جلوی چشم است، الان می‌شنویم چه بحث‌هایی مطرح شده است. اینجا که مورد توجه کسی هم نیست و باید با مسائل بسازیم و مرتب به ما می‌گویند داور قوی کم داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)