یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌داند تنها راه موفقیت برابر الهلال آرامش است.

شرایط مدیریتی و مالی تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آنقدر بد است که این باشگاه نتوانست حقوق ۳ ماه اخیر کارمندان خود را پرداخت کند.

پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر این روزها با شرایط مالی بحرانی مواجه است و بازیکنانی که در فصلی سخت و پرفشار توانستند گلات قهرمانی کسب کنند؛ پس از پایان بیستمین دوره لیگ برتر هنوز موفق به دریافت مطالبات و آپشن‌های قرارداد خود نشده‌اند.

مسدود بودن راه‌های دریافت طلب پرسپولیس از AFC به دلیل تحریم‌ها و مبهم بودن وضعیت انتخاب کارگزار و معطلی مدیران باشگاه برای تامین منابع مالی سبب شده پرسپولیس از لحاظ اقتصادی وضعیت آشفته‌ای داشته باشد.

علاوه بر تسویه نکردن با بازیکنان و اعضای کادر فنی برای فصل قبل، باشگاه پرسپولیس نتوانست هیچ پولی به خریدهای جدید خود پرداخت کند. پرسپولیس تا اینجا نفراتی مثل رضا اسدی، علی نعمتی، حامد پاکدل، رضا دهقانی و علیرضا ابراهیمی را جذب کرد ولی نتوانست پیش قسطی به این بازیکنان پرداخت کند.

یحیی گل محمدی به خوبی از شرایط بد باشگاه با خبر است و طبیعی است که او و بازیکنان پرسپولیس از این اوضاع و بی پولی این باشگاه ناراحت باشند. با این حال سرمربی پرسپولیس سعی کرد در آخرین صحبت‌هایش خیلی شرایط را بغرنج نکند. یحیی در این رابطه گفت: متأسفانه مشکلات هست خیلی وقت هم هست که وجود دارد اما ما سعی کردیم کار خودمان را بکنیم و اولویت‌ و تمرکزمان تیم و کار فنی پرسپولیس باشد. این را اولویت خود قرار داده‌ایم. نبود کارگزار و اسپانسر گریبانگیرمان است. پنجره باشگاه هم بسته است. منابع کافی هم وجود ندارد تا بتوانیم پنجره را باز کنیم.

او در مورد اینکه نقش اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در حل مشکلات چیست، هم گفت: نمی‌دانم. آنها نیز به اندازه خودشان کمک می‌کنند امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شود به باشگاه و تیم کمک کند و هر کسی که به این باشگاه می‌آید بتواند مشکلات را برطرف کند.

یحیی درحالی به گفتن همین جمله‌ها بسنده کرد و توضیح بیشتری نداد که خود پرسپولیسی‌ها هم می‌دانند سرمربی تیمشان از شرایط رضایت ندارد. اما دلیل اینکه یحیی ترجیح داد صحبت بیشتری انجام ندهد چه بود؟ سرمربی پرسپولیس که بسیار هم باهوش است می‌داند در آستانه دیدار حساس با الهلال اگر تند حرف می‌زد و بیشتر انتقاد می‌کرد تیمش وارد حاشیه بزرگی می‌شد که بیرون آمدن از آن کار راحتی نبود. یحیی خوب می‌داند تنها راه بردن الهلال این است که به تیمش آرامش تزریق کند و پرسپولیس را از هرگونه حاشیه دور نگه دارد.

خلاصه اینکه یحیی از شرایط موجود راضی نیست ولی نخواست سند حذف تیمش از آسیا را با دستان خودش امضا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)