پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی یمن پیش از دیدار با ایران گفت: ایران یکی از تیم های قدرتمند آسیاست که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نمایش خوبی را از خود داشت.

جان کوچیان، سرمربی اسلواکیایی تیم ملی یمن در نشست خبری پیش از دیدار با ایران گفت: بازی فردای ما مقابل ایران اصلا آسان نخواهد بود. چون ایران یکی از تیم های قدرتمند آسیاست که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نمایش خوبی را از خود داشت.

وی افزود: پیش از این نیز گفتم ما فردا مقابل تیم قدرتمندی بازی خواهیم کرد. ایران بازیکنان بسیار خوب و سطح بالایی دارد و ما باید با تمام قوا مقابل ایران بازی کنیم. ما نیز برای خودمان شیوه ای داریم که این بازی برای ما اصلا آسان نخواهد بود. تمام تلاشمان را در این بازی می گذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم. به بازیکنانم گفتم که ما به عنوان یک کشور کوچک در آسیا به دنبال شگفتی سازی هستیم و با کمال احترام به تیم های ایران، ویتنام و عراق ما از هیچ تیمی ترس نداریم.

سرمربی یمنی ها ادامه داد: بازی با ایران برای ما چالشی بزرگ است تا خودمان را مقابل تیم قدرتمندی محک بزنیم.ما بازی های دوستانه خوبی را داشتیم و از آمادگی تیم خیالم راحت است. ما بازی ها دوستانه مقابل عربستان، امارات، مالزی و در نهایت با سوریه داشتیم. ما اکنون با وجود بازیکنان کنونی در آمادگی خوبی هستیم.

سرمربی یمن در پایان گفت: کارلوس کی روش مربی تیم ملی ایران مربی بزرگی است و در طول مدت حضورش به عنوان سرمربی ایران موفقیت های خوبی را کسب کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)