پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه برای جذب بازیکنان سهمیه کم آورده دنبال خرید آرش افشین رفته اما در حساس ترین پست ممکن.

شاید بتوان گفت سرنوشت یک تیم به دو پست خیلی وابسته باشد، یکی درون دروازه و دیگری مهاجم نوک که اگر در آنها ضعف داشته باشد زحمات تمام اعضای تیم به هدر می رود.

همین فصل قبل پرسپولیس هیچ مدافع چپ بزرگی را پیدا نکرد اما محمد انصاری جوان را در این پست امتحان کرد، کسی که در حملات تقریبا نقش موثری نداشت اما چون در پست کلیدی به کار گرفته نشده بود همین که اشتباهات بزرگی نداشت و پاشنه آشیل برای رقبا نشده بود با تیم به مقام نایب قهرمانی رسید.

پرسپولیس که حالا کمک حسین هدایتی را هم پشت سرش می بیند مهدی طارمی را از دست داده اما برای جانشینش گزینه هایی چون کاوه رضایی، آرش افشین و مهاجم خارجی کروات را در نظر دارد.

هیچ کدام از این گزینه ها امتحان خود را پس نداده اند و اگر جواب بدهد نیاز تیم رفع می شود و اگر نه، تمام سرمایه گذاری و امید تیم برای یک فصل را از بین می برد.

آرش افشین فصول اخیر را به دلیل مصدومیت تقریبا از دست داده و به همین خاطر که فصل قبل کمتر از 7 بازی در فهرست 18 نفره بوده سهمیه لیگ برتری به حساب نمی آید.

کاوه رضایی هم تنها 6 گل در لیگ قبل زده و مهاجم کروات هم تضمینی برای بازدهی اش وجود ندارد، فراموش نمی کنیم زمانی که آمار گلزنی های خیره کننده پروپیچ قبل از ورود به ایران همه را حیرت زده کرده بود اما تعداد گل هایش در ایران به اندازه انگشتان یک دست هم نشد و به گرد پای جری بنگستون پرسپولیس با 7 گل هم نرسید.

با وجود حسین هدایتی و وقتی قرار است پرسپولیس خریدهای بزرگ انجام دهد بهتر است این توانایی برای چنین پستی استفاده شود، بازیکنی که بتواند بیش از 10 گل در یک فصل بزند و سه امتیازهای زیادی به حساب تیم واریز کند، وگرنه برای خرید بازیکنان معمولی و بدون سهمیه که نیازی به حضور فردی مثل او وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)