خبرگزاری پرسپولیس : با فسخ نشدن قرارداد مهرزاد معدنچی سرنوشت این بازیکن در دستان رویانیان قرار گرفت.

شب گذشته آخرین مهلت نقل و انتقالات نیم فصل بود و پرسپولیسی ها با جذب مارکو پروویچ و رضا محمدی دروازه بان سابق سپاهان پرونده کاری خود را بستند اما قرمزپوشان با دریافت برگ فسخ قرارداد با سوسا و زاید نیز نام این دو بازیکن خارجی را از لیست خود خارج کردند.

پرسپولیس اکنون دو جای خالی در لیست خود دارد که با توجه به قانون سازمان لیگ، یک بازیکن آزاد دیگر اروپایی،ایرانی و یا آسیایی می تواند جذب کند. البته باشگاه پرسپولیس در نیم فصل اول با جذب میثم نقی زاده یک سهمیه بازیکن آزاد خود را پر کرده است. برای پر کردن یک جالی خالی باقی مانده  قرار است ظرف هفته آینده با تصمیم گل محمدی چند بازیکن خارجی در تمرین پرسپولیس تست شوند.

همچنین شب گذشته قرارداد مهرزاد معدنچی  که گل محمدی نظر چندان مثبتی بر روی او ندارد و به همین دلیل او را در لیست مازاد خود قرار داد فسخ نشد، قرار است رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و گل محمدی تکلیف نهایی این بازیکن را مشخص کنند.

همچنین نام بازیکنانی مثل آقازمانی و کاظمیان نیز از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شده اما قرارداد حمید علی عسگر فسخ نشده و این بازیکن به صورت قرضی به مدت نیم فصل به باشگاه راه آهن پیوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)