علی قلی‌زاده با درخشش در ترکیب لخ‌پوزنان در دو بازی متوالی، انتقالش به پرسپولیس منتفی شد.‌

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی این فصل علاوه بر از دست دادن چندین ستاره، در جذب ستاره‌های بزرگ دیگری هم ناکام بود. علی قلی‌زاده وینگر ملی‌پوش ایرانی که تقریبا اکثر رسانه‌ها پیوستن او را به پرسپولیس قطعی می‌دانستند، در نهایت این انتقال به سرانجام نرسید و او علیرغم علاقه برای پیوستن به جمع سرخپوشان، در تیمش ماندنی شد.

اما نکته جالب در خصوص این بازیکن این بود که سرمربی لخ پوزنان لهستان تا پیش از شکل گرفتن شایعات پیوستن قلی‌زاده به پرسپولیس، اعتقادی به این بازیکن نداشت و مدیران این تیم لهستانی، خرید قلی‌زاده را یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی تعبیر می‌کردند.

ماجرا زمانی جالب می‌شود که او در بازه زمانی‌ای که جریانات جدایی‌اش از لخ‌پوزنان و پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده بود، در دو بازی برای تیمش به میدان رفت و موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل ارسال کند تا اولین تاثیر مثبتش در این تیم باشد.

پس از درخشش او در دو بازی، مدیران لخ‌پوزنان رضایت به جدایی او ندادند تا انتقالش حداقل در این پنجره به پرسپولیس منتفی شده باشد.

او پس از منتفی شدن بحث حضورش در جمع سرخ‌ها یک بازی دیگر برای تیمش به میدان رفت اما نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد و حالا به نظر می‌رسد عملکرد خوب قلی‌زاده در لهستان فقط به زمانی محدود شد که شایعاتی درباره پیوستنش به پرسپولیس وجود داشت و پس از آن مجددا به روزهای ناامیدکننده‌اش بازگشته است.

شاید اگر قلی‌زاده در آن دو بازی خاص گل نمی‌زد و پاس گل نمی‌داد حالا پرسپولیسی‌ها یک وینگر ملی‌پوش باکیفیت برای جانشینی ترابی در اختیار داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)