مرجع خبری پرسپولیس : داريوش خواجه‌نوري سرود رسمي باشگاه پرسپوليس در ذهن هواداران باقي خواهد ماند

داريوش خواجه‌نوري آهنگ سرود رسمي باشگاه پرسپوليس را به پايان برده است و در انتظار آماده شدن شعر آن توسط عبدالجبار كاكايي است.

داريوش خواجه‌نوري خواننده جوان كشورمان درباره اين سرود اظهار كرد: “پيشنهاد ساخت اين سرود از جانب من به باشگاه پرسپوليس بود. در اين طرح كه مربوط به سال گذشته است،بازيكنان پرسپوليس به همراه من سرودي براي اين باشگاه و هوادارانش مي‌خوانيم.”

وي افزود: “با ارائه اين طرح به آقاي انصاري‌فرد مديرعامل پرسپوليس،وي از آن استقبال كرد و در جلسه‌اي كه در منزل من برگزار و در اين رابطه قراردادي بين ما بسته شد.”

خواجه‌نوري با بيان اينكه تا به حال اين كار براي هيچ باشگاه ديگري انجام نشده است، بيان كرد: “اين آهنگ در استوديو شبخيز و با صدابرداري رحيم شب‌خيز از صدابرداران پيشكسوت ضبط شد.شعر اين آهنگ نيز قرار است توسط عبدالجبار كاكايي سروده شود.”

اين خواننده و آهنگساز موسيقي پاپ گفت: “

يكي از مزاياي اين كار اين است كه براي اولين بار در دنيا بازيكنان يك تيم فوتبال سرود رسمي باشگاهشان را مي‌خوانند.”

وي ادامه داد: “به موجب يكي از بندهاي اين قرارداد، باشگاه پرسپوليس موظف است بازيكنانش را در اختيار من قرار دهد تا بتوانم از آنان تست صدا بگيرم و آنهايي كه صداي خوبي دارند را انتخاب كنم تا به عنوان تك‌خوان در اين سرود بخوانند. البته در پايان آهنگ همه بازيكنان باشگاه همخواني خواهند كرد. ضمن اينکه شيث رضايي به گفته خودش صداي خوبي دارد و يكي از خوانندگان اين سرود خواهد بود كه به همراه 5 يا 6 نفر ديگر تك‌خواني خواهند كرد.”

به گفته خواجه‌نوري در اين اثر كه به صورت تصويري منتشر خواهد شد،از آرشيو بازي‌هاي پرسپوليس، غم‌ها و شادي‌هايشان به همراه پشت صحنه ضبط اين سرود استفاده خواهد شد و حدوداً 30 ‌دقيقه زمان آن خواهد بود. ضمن آنكه مدت‌زمان سرود نيز 6 دقيقه است.

وي با اشاره به اينكه اين آهنگ كاملا با خصوصيات فوتبالي ساخته شده است، افزود: “ضبط اين كار از اسفندماه شروع شد و از آنجا كه قرار است يك كار ماندگار و جاودانه باشد، سازهاي زيادي به كار برده شد و اميدوارم با يك شعر خوب و صداي خوب بازيكنان اين اتفاق بيفتد.”

خواجه‌نوري در پايان درباره خصوصيات شعر اين اثر ابراز كرد: “موسيقي اين سرود طوري ساخته شده است كه در بخش‌هايي تكرار وجود دارد.در نتيجه اشعار سروده‌ شده در اين بخش خوانده مي‌شود و با تكرار آن در ذهن هواداران خواهد نشست.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)