پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: تیمهایی که به آزادی می آیند تا جلوی پرسپولیس بازی می کنند فشرده دفاع می کنند و کار سخت می شود.

سروش رفیعی پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود. مبارک هواداران باشد. اولین بازی ام بود و خیلی دوست داشتم شرایطی به وجود بیاید که در اولین بازی ببریم.

وی درباره تشویق هواداران خاطرنشان کرد: باز هم از هواداران تشکر می کنم. آنها خیلی به من لطف دارند. قبل از اینکه به پرسپولیس آمدم هم لطف داشتم. امیدوارم با نمایشم بتوانم نشان دهم لیاقت این لطف را دارم.

هافبک پرسپولیس همچنین بیان داشت: بازی خوبی بود. مطمئنا تیمهایی که به آزادی می آیند تا جلوی پرسپولیس بازی می کنند فشرده دفاع می کنند و کار سخت می شود. از ابتدای نیمه دوم ده نفره شدیم اما موقعیت های خوبی داشتیم. مهم سه امتیاز بود که آن را کسب کردیم.

وی در ادامه افزود: وظیفه من بازی کردن است و چیزی که هواداران دوست دارند را انجام دهم و نظر کادر فنی را انجام دهم. من بازیکن پرسپولیس هستم و از برد لذت می برم. بقیه مسائل مربوط به باشگاه است و بقیه.

رفیعی در پایان درباره جدال با فولاد و روریارویی با تیم سابقش گفت: همه بازی ها برای ما شرایط خاص خودش را دارد. باید با تمام وجود بازی کنیم. برای من آنچنان فرقی ندارد. سعی می کنم در صورت صلاحدید کادر فنی آنچه را که می خواهند را انجام دهم. پرسپولیس در همه بازی ها برای برد به میدان می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)