سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت:به نایب قهرمانی در لیگ برتر امیدواریم.

حمید زینی زاده در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره وضعیت تیم تراکتورسازی در آستانه بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت:پس از تغییراتی که در کادر فنی به وجود آمد،تیم از نظر روحی به شرایط بهتری رسید.به نظر می رسد مشکل اصلی تیم بحث روحی بود که با رفتن تونی حل شد.

وی ادامه داد:ما همواره در زمان تونی وقتی با او صحبت می کردیم می گفتیم که تیم باید یکپارچه باشد.الان دقیقا همین اتفاق رخ داده است و از این بابت خیلی خوشحال هستیم.نتیجه این اتحاد و یکدلی این شد که ما در بازی با آلومنیوم در هرمزگان به پیروزی می رسیم اما در مسابقه دور رفت در تبریز مساوی می کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه آیا به دومی تیمش در لیگ برتر امیدوار است یا نه عنوان کرد:ما اگر بتوانیم تیم پرسپولیس راشکست بدهیم و آلومینیوم هم موفق به پیروزی مقابل سپاهان شود نایب قهرمان می شویم.بازیکنان برای رسیدن به این هدف مهم انگیزه بالایی دارند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن می کنند.

زینی زاده درباره شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با تونی اولیویرا برای فصل آتی گفت:من علم غیب ندارم که بدانم چنین مذاکره ای صورت گرفته است یا نه اما چنین بحثی را خیلی بعید می دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)