پرسپولیس نیوز :  سرپرست تیم تنیس پرسپولیس، گفت: اولین حضور در تنیس جذابیت خاصی را در رقابتها ایجاد کرد و این قهرمانی محصول تلاش باشگاه و حمایت های آقایان رویانیان و منتقمی بود که با درایت خود این افتخار را برای پرسپولیس و جامعه تنیس رقم زدند.

محسن ابراهیمی گفت: از اینکه اولین حضور تنیس با قهرمانی همراه شد، بسیار خوشحالم. حضور پرسپولیس جذابیت خاصی را در رقابت ها ایجاد کرد و ادامه این حضور فرصت های خوبی را برای جذب مخاطب و پیشرفت تنیس ایجاد می کند.

وی ادامه داد: این قهرمانی محصول تلاش باشگاه و حمایت های آقایان رویانیان و منتقمی بود که با درایت خود این افتخار را رقم زدند. این تیم با تصمیم پرسپولیس از یک ماه قبل تکمیل شد.

بعد از تصمیم گیری برای راه اندازی تیم تنیس با آقای احمدوند به توافق رسیدیم که بعدا برای همکاری با تیم ملی هم دعوت شدند و بعد با توجه به شناختی که وجود داشت، تنیسورها را دعوت کردیم که انتخاب های خوبی بودند. آقای شکوفی که نیاز به معرفی ندارند و امیررضا منتقمی که در سه مسابقه انفرادی شرکت کرد از پدیده های رقابت ها بود. آکیل خان از پاکستان هم انتخاب خوبی بود و ما در مسیر رسیدن به قهرمانی گاز را مغلوب کردیم که قهرمان چند دوره لیگ بود.

سرپرست تیم تنیس پرسپولیس در پایان، تصریح کرد: تلاش می کنیم با ادامه این روند در رقابت های آینده لیگ که از خرداد ماه آغاز می شود از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)