خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار در واکنش به اتهامات فردین معصومی کشتی گیر سرشناس سنگین وزن تیم ثامن خراسان گفت: قهرمانان ملی که مورد احترام مردم ورزش دوست ایران هستند، باید منش پهلوانی را رعایت کنند.

سلمان قادری افزود: در مسابقه هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد در شهرستان جویبار، ˈفردین معصومیˈ کشتی گیر سرشناس گیلانی که می دانست توانایی مقابله با ˈکمیل قاسمیˈ کشتی گیر ملی پوش مازندرانی را ندارد، شروع به حاشیه سازی کرد تا این گونه شکست خود مقابل حریف جویباری خود را توجیه کند.

وی بیان داشت: به شهادت ˈمحسن کاوهˈ سرمربی تیم ثامن خراسانی رضوی، تماشاگران جویباری هیچ اهانتی به این کشتی گیر و دیگر کشتی گیران تیم میهمان نکردند و به رغم پذیرش شکست خانگی، کشتی گیران شکست خورده تیم خود را به شدت تشویق کردند.

سرپرست تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار افزود: تماشاگران جویباری، خاطره خوبی از ˈفردین معصومیˈ ندارند و هنوز توهین های این کشتی گیر در فینال دو سال پیش لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران را فراموش نکرده اند.

قادری گفت: معصومی در دیدار هفته نخست لیگ برتر امسال نیز تماشاگران جویباری را تحریک کرد و موجب شد عده ای از آنان جواب توهین های وی را بدهند و برای دقایقی جو سالن متشنج شد.

وی به اظهارات فردین معصومی در مورد تشویق مربی سال گذشته تیم اظهار داشت: مسایل داخلی باشگاه هیچ ارتباطی به معصومی و یا فرد دیگری ندارد و تمام این موارد در درون باشگاه و با درایت مسوولان برطرف خواهد شد.

قادری به دیدار روز سه شنبه مقابل تیم صدرای زیرآب سوادکوه در خانه حریف اشاره کرد و گفت: با درایت کادر فنی و کشتی گیران، شهرستان زیرآب سوادکوه را با کسب برتری ترک کرده و خود را برای رسیدن به صدر جدول رده بندی لیگ برتر کشتی آزاد آماده می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)