پرسپولیس نیوز : امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس برای مذاکره نهایی با نلو وینگادا مربی سابق پرسپولیس عازم اروپا شد.

امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگویی که از اروپا با گل انجام داد اعلام کرد : در در پی مذاکرات و رایزنی هایی متعدد و مکرر که با نلو وینگادا داشتیم قرار بر این  شد که  برای انجام مذاکرات نهایی و پرداخت 130 هزار دلار از مطالبات وی و دستیارانش جلسه حضوری با ایشان داشته باشیم و برای پرداخت مابقی مطالبات وینگادا و دستیارش و همچنین جلوگیری از به جریان افتادن پرونده شکایت سرمربی اسبق پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا با وی به توافق نهایی دست پیدا کنیم .
در ادامه گفتگو نماینده باشگاه پرسپولیس گفت : امروز در دیداری که با سفیر سوئد آقای کارل لیفلاند داشتیم برای برقراری ارتباطات در زمینه های ورزشی ، فرهنگی و تجاری و همچنین به منظور گسترش فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس در زمینه دایر کردن نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس در خارج از کشور با ایشان مذاکراتی را انجام دادیم .
وی در پایان گفت : فردا نیز به همین منظور جهت دایر کردن نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس عازم دانمارک می شویم و پس از آن هفته آینده در پرتغال و در بازگشت وینگادا از چین به کشورش، با وی ملاقات و مذاکره خواهیم کرد. همچنین احتمال دارد در پرتغال مذاکراتی با مانوئل ژوزه سرمربی اسبق پرسپولیس داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)