خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با حضور در این مسابقات و برگزاری این تورنمنت‌ها می‌تواند علاوه بر توسعه فوتبال، از لحاظ اقتصادی سرمایه‌گذاری کند و در مسیر ایجاد یک آکادمی حرفه‌ای فوتبال گام بردارد.

امیر مشیری افزود: حضور تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در تورنمنت هشت جانبه مالزی که با کیفیت بسیار بالا و زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد تمام نگاه‌ها را به سمت باشگاه بزرگ پرسپولیس جلب کرد و این در شرایطی است که تیم‌های بزرگ آسیایی و اروپایی که در آکادمی‌های حرفه‌ای پرورش یافته‌اند، انتظار چنین درخششی از پرسپولیس نداشتند.

سرپرست روابط بین‌الملل پرسپولیس تصریح کرد: مدیران تیم‌های حاضر در این مسابقات، در جلسه‌ای ویژه‌ای خواستار همکاری بیشتر با باشگاه پرسپولیس شدند و ابراز امیدواری کردند باشگاه پرسپولیس در ایران چنین تورنمنتی را برگزار کند تا ما بتوانیم بیشتر با فوتبال ایران در ارتباط باشیم. موضوع نقطه عطفی خواهد بود برای توسعه فوتبال کشور چرا که تیم‌های دیگر ایرانی هم می‌توانند در این تورنمنت‌ها شرکت کنند.

مشیری در مورد پیشنهاد باشگاه فرنز یونایتد به حمید استیلی گفت: از زمانی که قصد سفر به مالزی را داشتیم شاهد آن بودیم که حمید استیلی از سوی تیم‌های لیگ برتری با پیشنهاداتی روبرو بود و دائم با تماس‌های تلفنی در این باره گفتگو می‌کرد اما ایشان با توجه به عشق و علاقه‌ای که به پرسپولیس دارند آن پیشهادات را نپذیرفت. ضمن اینکه نگرش مدیر عامل باشگاه برای بهبود و توسعه فوتبال پایه بهره از تجربیات ایشان است.

وی در ادامه افزود: حمید استیلی از بدو ورود به مالزی تاکنون با جان و دل در خدمت تیم بوده و تجربیات ارزنده خود را در اختیار کادر فنی گذاشت و با همکاری و همیاری همه جانبه، تیم به فینال راه پیدا کرد. از همین رو آکادمی فرنز با ایشان وارد مذاکره شد اما مطمئن هستم آقای استیلی با عشق و علاقه‌ای که به پرسپولیس و تیم‌های پایه دارند، اگر از بایرن مونیخ هم پیشنهاد داشته باشند، فکر نمی‌کنم مسیری را که برای پیشرفت فوتبال باشگاه در نظر دارند را به سادگی رها کنند. ممکن است برای نظارت، بررسی و تبادل اطلاعات همکاری کنند اما یقینا مسیر همواره شده آکادمی پرسپولیس را رها نخواهند کرد.

امیر مشیری اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده و محبت سفارت جمهوری اسلامی ایران، اعضای تیم نوجوانان پرسپولیس شنبه شب در یک رستوران ایرانی میهمان این عزیزان بودند و آقای ابراهیمی نماینده ارشد سفارت ایران در مالزی اعلام هرگونه حمایت را نموده و برای تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

مشیری گفت: امروز آقای منتقمی قائم مقام محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به جمع ما اضافه می‌شوند. حضور ایشان موجب خوشحالی و دلگرمی کاروان پرسپولیس خواهد بود. ضمن اینکه مسوولان برگزاری این تورنمنت پس از اطلاع از این موضوع، بسیار خوشحال شدند و ابراز امیدواری کردند که ورود ایشان در جایگاه ویژه باعث افتخار ما خواهد بود.

سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در دیداری که با رئیس فدراسیون فوتبال مالزی داشتم، ایشان ضمن تقدیر از محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرد که چنین تیم باسابقه و بزرگی را برای حضور در این تورنمنت معرفی و اعزام کرده‌اند.

امیر مشیری در پایان افزود: جوایز این تورنمنت به قرار زیر است؛ تیم اول 50 هزار دلار، تیم دوم 25 هزار دلار، تیم سوم 15 هزار دلار و تیم چهارم نیز 10 هزار دلار خواهد بود. مسوولان برگزاری اظهار امیدواری کردند که در تورنمنت‌های بعدی میزان پاداش‌ها افزایش یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)