سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان خبر جدایی مجتبی جباری از این تیم را تکذیب کرد و گفت: دلیلی برای جدایی این بازیکن وجود ندارد.

محمد فرامرزی در گفت‌وگو با  تسنیم، در خصوص خبر جدایی مجتبی جباری از سپاهان گفت: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود و اساسا چرا باید مطرح شود؟ هم جباری و هم باشگاه سپاهان حرفه‌ای هستند و به قراردادی که منعقد کرده‌اندف تعهد دارند. جباری روز گذشته در تمرین و جلسه آنالیز تیم پا به پای دیگر بازیکنان حضور داشت.

وی با اشاره به انتشار این شایعه اظهار داشت: این مسائل طبیعی است. سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی را هم جذب کرده، این حواشی همیشه در تیم‌های مطرح وجود داشته. نکته جالب این است که بعد از شکست مقابل تراکتورسازی هم می‌گفتند چرا تماشاگران نویدکیا را تشویق کردند؟!

سرپرست تیم سپاهان ضمن تکذیب خبر جدایی جباری از این تیم تاکید کرد: تیمی که در آن نویدکیا مصدوم است و تنها بازی‌سازش جباری است هیچ وقت اجازه جدایی به این بازیکن را نمی‌دهد، چون دلیلی برای کار وجود ندارد.

فرامرزی در واکنش به جدایی احتمالی آرش افشین از سپاهان در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی تصریح کرد: اصلا چنین بحثی مطرح نیست. افشین مشکلات کوچک جسمانی دارد که به خاطر آن نتوانسته از نظر فنی و روحی در شرایط خوبی باشد.

وی ادامه داد: از جزئیات قرارداد افشین اطلاعی ندارم چون پیش از آمدن من به سپاهان این قراردادها بسته شده اما وقتی باشگاه سپاهان بازیکنی مانند افشین را جذب می‌کند قطعا حداقل یک فصل روی این بازیکن حساب باز کرده است.

سرپرست سپاهان در خصوص 2 شکست پیاپی این تیم مقابل تراکتورسازی و فجرسپاسی عنوان کرد: قطعا نحوه برخورد با شکست در باشگاهی مانند سپاهان بسیار حرفه‌ای است، فقط می‌توانم بگویم دلیل این شکست‌ها کاملا فنی است و ربطی به مسائل حاشیه‌ای ندارد. مسلما از بازی روز جمعه مقابل صبای قم شاهد یک سپاهان متفاوت خواهید بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)