سرپرست تیم سپاهان گفت:باشگاه ذوب آهن درخواست رسمی برای جذب گردان ارائه نداده است.

محمد فرامرزی در گفت و گو با اوج درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده برای حضور مهدی کریمیان در سپاهان،یعقوب کریمی و آرش افشین را از تیم اصفهانی می خواهد اظهار داشت:افشین و کریمی از بازیکنان بزرگ فوتبال ما محسوب می شوند.ما باید این بحث را با دقت بیشتری بررسی کنیم و در صورت تایید کادر فنی مقدمات انجام آن را فراهم کنیم.

وی ادامه داد:رضایت خود بازیکنان هم در هر نقل و انتقالی شرط است.باید با افشین و کریمی در این باره صحبت کنیم.در مجموع احتمال این معاوضه وجود دارد.

سرپرست سپاهان درباره مذاکره باشگاه ذوب آهن با شهاب گردان گفت:شاید ذوب آهن با گردان مذاکره کرده باشد اما به صورت رسمی درخواستی در این باره به باشگاه سپاهان ارسال نشده است.ضمن اینکه ما همچنان تاکید داریم که به گردان نیازمندیم و او را برای بازی های پیش رو می خواهیم.

فرامرزی درباره اینکه با حضور فرزاد حاتمی در پرسپولیس احتمال پیوستن سید مهدی سید صالحی به سپاهان زیاد شده است گفت:ما پس از درخواست رسمی که برای جذب سید صالحی داشتیم،هنوز پاسخی از باشگاه پرسپولیس نگرفته ایم.در اینگونه بحث ها هم ما با بازیکن کاری نداریم و طرف نمی شویم و بحث مان با باشگاه است.اگر در فرصت باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات پرسپولیس رضایت بدهد،سید صالحی را جذب می کنیم و در غیر این صورت این انتقال منتفی می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)