پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان از تمایل این باشگاه برای جذب غلامرضا رضایی و سوشا مکانی خبر داد.

حسین ابن‌قاسم در ابتدا درباره تصمیم بختیار رحمانی برای جدایی از فولاد اظهار کرد: خیر به این صورت نیست؛ رحمانی کمی از برخی هواداران به خاطر فحاشی‌ای که بعد از دیدار با گسترش فولاد داشتند، شاکی است.

وی افزود: رحمانی می‌گوید خوب نیست باتوجه به این‌که فولاد در صدر جدول است، برخی هواداران در شهر خودمان به ما فحاشی کنند و او به خاطر این موضوع ناراحت بود. به هر حال وقتی زمان استراحت او به پایان رسید و برگشت، با او صحبت خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این‌که رحمانی گفته است، قصد دارد امروز مدیر برنامه‌هایش را به باشگاه بفرستد تا درخصوص جدایی‌اش از فولاد با باشگاه صحبت کند، گفت: مشکلی نیست، مدیر برنامه‌هایش را به باشگاه بفرستد ولی ما او را آزاد نمی‌کنیم. او کاپیتان تیم است و او را می خواهیم.

وی در ادامه درباره این که گفته می شود فولاد به دنبال جذب غلامرضا رضایی، مهاجم پرسپولیس است، عنوان کرد: تصمیم داریم درخصوص جذب این بازیکن با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شویم، ما قوانین را رعایت می کنیم و با خود بازیکن صحبت نمی کنیم. البته هنوز هم با باشگاه پرسپولیس در این زمینه صحبتی نداشته ایم و منتظر هستیم فرکی به اهواز برگردد و نقطه نظرات خود را به ما اعلام کند، تا به این موضوع ورود کنیم.

ابن‌قاسم در ادامه با بیان این‌که در حال مذاکره با دروازه‌بان نفت تهران هم هستیم، گفت: قصد جذب سوشا مکانی را داریم و قرار است با باشگاه نفت تهران صحبت کنیم و ببینیم نظر آن‌ها چیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرکی لیست مازاد و جذب بازیکن را به باشگاه ارائه داده است؟ اظهار کرد: او هنوز لیستی به باشگاه نداده است و این موارد، صحبت هایی است که بعد از بازی با گسترش فولاد صورت گرفت. به هر حال باید منتظر ماند تا فرکی به اهواز برگردد و صحبت‌های نهایی انجام شود و اقدامات لازم صورت بگیرد.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: مطمئن باشید ما لیست مازاد نداریم و فقط قصد اضافه کردن بازیکن داریم. فقط فرزاد حاتمی به صورت رسمی از تیم ما جدا شد که خودش هم دوست داشت از فولاد برود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که ممکن است آرش افشین به فولاد برگردد؟ گفت: صحبتی در این زمینه نبوده است و اگر او می‌خواهد به فولاد برگردد، باید با باشگاه سپاهان صحبت کند و رضایت‌نامه خود را بگیرد.

ابن‌قاسم در پایان درباره عملکرد فولاد در نیم‌فصل نخست، عنوان کرد: بازی‌های خوبی ارائه دادیم و خوشبختانه تا امروز بدون در نظر گرفتن بازی های باقی‌مانده از هفته پانزدهم، بدون بازیکن ملی‌پوش و میلیاردی در صدر جدول هستیم که می توان گفت این از شاهکارهای فرکی است. به هر حال ما با انجام سایر دیدارهای این هفته در یکی از جایگاه های اول تا سوم قرار می‌گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)