سرپرست سازمان لیگ حرفه ای گفت:آیا عقلانی است در این  شرایط خاص جدول لیگ برتر سه بازیکن کلیدی مان  را در اختیار نداشته باشیم؟

رحیم ایرانیان در گفت و گو با اوج،درباره اظهارات مهدی تاج پیرامون حضور سه بازیکن تیم نفت در تیم زیر 22 سال و اینکه آیا یحیی گل محمدی رضایت می دهد تا تیمش بدون این نفرات به میدان می رود یا نه عنوان کرد:من روز پنجشنبه در همین ارتباط نشستی را در سازمان لیگ داشتم و در این باره با مسولان سازمان لیگ صحبت کردم.آنها این پیشنهاد را مطرح کردند که در صورت امکان تیم نفت در مسابقات آتی خود در لیگ برتر از  علیرضا بیرانوند،امین حاج محمدی و مرتضی پورعلی گنجی استفاده نکند.

وی ادامه داد:پس از بررسی و مطالعه ای که در این باره داشتیم،پاسخ مان منفی است. نظر گل محمدی هم در این باره منفی است و ما با این بازیکنان ادامه می دهیم.این ها نفراتی هستند که سه،چهار سال است با ما هستند و از بازیکنان کلیدی ما محسوب می شوند.آیا عقلانی است در این  شرایط خاص جدول لیگ برتر سه بازیکن کلیدی مان  را در چند مسابقه اختیار نداشته باشیم؟

ایرانیان تاکید کرد:ما باشگاهی هستیم که با کمترین هزینه تیم را به اینجا رساندیم.دوست داریم به تیم زیر 22 سال کمک کنیم ولی نه به این معنا که به خودمان صدمه بزنیم.بنابراین به طور حتم پاسخ باشگاه نفت و یجیی گل محمدی به این بحث منفی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)