خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: مسافرت طولانی و خسته‌ای را پشت سر گذاشتیم اما زمان مناسبی برای آمادگی بازیکنان و حضور در تورنمنت هشت جانبه مالزی داریم و امیدوارم دست پر به کشورمان بازگردیم.

سعید تهرانی نژاد در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: مدت زمان پرواز طولانی بود. بچه‌ها چیزی حول و حوش 15 ساعت در بین راه بودند. برخی از آنها از شهرستان‌ها آمده بودند و خستگی مانع کار بود اما با همه این احوال، خوب تمرین کردند و خیلی شاداب هستند و انشاء‌ا… با بازی‌های خوب و نتایج مطلوب، پاسخ اعتماد باشگاه را بدهیم.

وی افزود: تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم و شرایط اردو و آب و هوای بسیار مناسب است و در آخرین تمرین پیش از بازی برابر نماینده تایلند به آمادگی لازم خواهیم رسید. محل اسکان بازیکنان خوب و شرایط ایده‌آل است. زمین تمرین هم مناسب و نزدیک است. فکر نمی‌کنم مشکل آب و هوایی داشته باشیم چرا که به هر حال اینجا هوای شرجی دارد و زمان‌های تمرین و مسابقات برای ما در ساعات خوبی قرار دارد.

سرمربی سرخپوشان در خصوص حضور حمید استیلی در کنار تیم تصریح کرد: ایشان پیشکسوت ارزنده باشگاه پرسپولیس هستند و قطعا تجربیات فراوانی دارند و حضورشان می‌تواند از لحاظ روحی، روانی و فنی به کل مجموعه کمک کند تا نتایج خوبی بگیریم.

تهرانی نژاد در پایان گفت: تیم‌های کره جنوبی و اسلواکی به نظر می‌رسد بهتر از دیگر تیم‌ها باشند و ما برای رویارویی با آنها لحظه شماری می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)