سرپرست تیم فوتبال هوادار توضیحاتی را در خصوص بازی با پرسپولیس ارائه کرد.

علی طهماسبی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استعفای بهرام امیری از مدیرعاملی باشگاه هوادار اظهار داشت: مدیرعامل قبل از سال جدید استعفا داد و فعلا همکاری با باشگاه ندارد. با اینحال هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده و احتمالا بعد از بازی با پرسپولیس جلسه‌ای در این مورد برگزار خواهد شد.

سرپرست هوادار در مورد شرایط این تیم در آغاز سال جدید و در آستانه بازی با پرسپولیس عنوان کرد: خداراشکر شرایط خوبی بر تیم حاکم است. نتایج این را نشان می‌دهد. ما ۷ هفته باخت نداشتیم و از نظر دفاعی نیز سومین خط دفاع لیگ هستیم. در کل آمار خوبی داریم. همه بازیکنان برای این بازی سرحال و قبراق هستند و به امید خدا برای ارائه یک بازی با کیفیت به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

وی افزود: امیدوارم داوری هم در روز خوب خودش باشد و هر تیمی که در مستطیل سبز استحقاقش را دارد دست پر از زمین خارج شود. ان‌شاالله بازی خوبی انجام شود. ما در بازی رفت هم پایاپای کار کردیم اما دقیقه ۹۱ گل خوردیم و نتیجه مساوی شد. از زحمات مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان با غیرت تیم تشکر می‌کنم. امیدوارم تا آخر فصل با همین روند پیش برویم و رتبه خیلی خوبی کسب کنیم.

طهماسبی در مورد اینکه آیا برای حضور تماشاگر در بازی با پرسپولیس صحبتی شده، گفت: دیروز جلسه‌ای در شورای تامین برگزار شد که من هم در آن شرکت داشتم. دوستان در یگان ویژه و نیروی انتظامی صحبت کردند. قرار شد جمع بندی شود و در نهایت فکر می‌کنم روز قبل از بازی اعلام می‌کنند که به چه صورت خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به این که از قبل مصوبه‌ای بوده که استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند در ورزشگاه دستگردی با حضور تماشاگر بازی برگزار کنند، فکر می‌کنم خود به خود این قانون ۳۰درصد وتو می‌شود. قرار است تصمیم نهایی را بگیرند و به ما اعلام کنند. ممکن است تعدادی مهمان از هر دو تیم درورزشگاه حاضر شوند که به هرحال سهمیه ما چون میزبان هستیم بیشتر خواهد بود اما چیزی به اسم بلیت فروشی و تماشاگر وجود نخواهد داشت.

سرپرست هوادار گفت: موقعیت ورزشگاه دستگردی به گونه‌ایست که دورتادورش مسکونی است و امکان این اتفاق وجود ندارد. این مساله از سال‌های پیش وجود داشته، مشکل دیگر هم نبود پارکینگ مورد نیاز برای تماشاگران است. ظرفیت این ورزشگاه حدود ۷هزار نفر است و اگر بخواهند ۳۰درصد آن را به تماشاگران بدهند حدود ۲هزار نفر می‌شود که این تعداد به فضایی برای پارکینگ قطعا نیاز دارند. شاید تیم‌هایی مثل ما یا پیکان هواداران زیادی نداشته باشند اما وقتی نام استقلال و پرسپولیس مطرح می‌شود، ماجرا تغییر می‌کند و باید بحث تامین امنیت مردم را هم در نظر گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)