خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از ماه محرم و ماه صفر مراسم ویژه ای برای هواداران برگزار خواهیم کرد.

سعید شیرینی افزود: اعلام آمادگی می کنیم که با برگزاری مراسم های با شکوهی از زحمتکشان عرصه فرهنگی فوتبال تجلیل و قدردانی به عمل بیاوریم.

وی افزود: پرسپولیس خانه مرتضی احمدی و مرتضی احمدی ها است. مالکین اصلی باشگاه افرادی هستند که سال ها در سرما و گرما و در شرایط سخت از روی سکوها تیم خودشان را بدون هیچ چشمداشتی مورد تشویق و حمایت قرار داده اند و هیچ اسمی از آنها در باشگاه پرسپولیس ثبت نشده است.

سعید شیرینی در پاسخ به این سوال که چرا از این عزیزان در کمیته فرهنگی استفاده نمی شود تصریح کرد: به نظر من هم این کار می تواند تجربیاتی گرانبها و ارزنده ای را برای ما در پی داشته باشد.

سرپرست سرخپوشان خاطر نشان کرد: اعتقاد قلبی من این است که پرسپولیس متعلق به افرادی است که سال ها خون و دل خورده اند و تمام زندگی و هم و غم خودشان را با پرسپولیس سر کرده اند، به خاطر پرسپولیس سکته کرده اند، با غصه پرسپولیس غصه خورده اند و با شادی آن شادی کرده اند ولی هیچ جایگاهی نداشتند.

وی در ادامه گفت: در باشگاه پرسپولیس ما تنها یک اسم می بینیم و آن نام هواداران است و به یقین اعلام می کنیم هواداران مالک اصلی پرسپولیس هستند و ما باید به آن اعتقاد داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)