سرپرست کانون هواداران پرسپولیس گفت: تیم‌های پرطرفدار در روزهای بدون تماشاگر هم تفاوت خودشان را نشان می‌دهند.

عباس اسماعیل بیگی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کانون هواداران پرسپولیس مانند خود پرسپولیس همواره جزو مجموعه‌های پیش رو در فوتبال ایران بوده است. در سال‌های اخیر طرح‌های جدیدی را برای اولین بار در فوتبال ایران اجرا و آن‌ها را باب کرده‌ایم. در شرایط کنونی هم که به دلیل دستورالعمل‌های بهداشتی، امکان حضور تماشاگران وجود ندارد، قطعا تیم پرطرفداری مانند پرسپولیس، تفاوت خود با دیگر تیم‌ها را در چنین صحنه‌هایی نشان می‌دهد. پرسپولیس اگر در آستانه چهارمین قهرمانی پیاپی خود قرار دارد، به این دلیل است که همه بخش‌های تیم و باشگاه تلاش می‌کنند، بهترین و حرفه‌ای‌ترین کار را ارائه دهند.

وی افزود: برای اجرای پروژه‌ای که در بازی با تیم شاهین شهرداری بوشهر شاهد بودید، هماهنگی، برنامه‌ریزی، تلاش و انرژی زیادی صرف شد و هنوز ادامه دارد.
هدف ما این بود که از یک سو ورزشگاه تا حدی از آن حالت بی روح خارج شود و از سوی دیگر، بازیکنان تیم احساس کنند که هواداران هر چند در ورزشگاه نیستند، اما کنارشان حضور دارند. اجرای طرح‌ها برای این بازی از روز پنج‌شنبه آغاز شد و تا روز بازی ۴۰ تا ۴۵ نفر از کمیته همیاران هوادار پرسپولیس درگیر آن بودند. از آماده سازی ماکت‌های هواداری گرفته تا حمل، جانمایی و نصب پرچم‌ها و کارتن پلاست‌ها که سه روز به طول انجامید. هر یک از پرچم‌هایی که آن بالا نصب شده بود تا ۲۵۰ کیلو گرم وزن دارند. نصب باید با دقت انجام می‌شد تا جریان باد، آنها را بر هم نزند. طرح موزاییکی روی ۱۰ سکو انجام شد. یک سکو برای محمد انصاری، ۵ سکو برای کلمه Poker و ۴ سکو هم برای تصویر جام ها. حدود ۸۰۰ ماکت هواداری هم نصب شد.

اسماعیل بیگی خاطرنشان کرد: برای طرح موزاییکی حدود ۹ هزار کارتن پلاست استفاده شد که هر یک از آنها باید با دو چسب در جای خود محکم می‌شد. برای ماکت‌های هواداری هم، ۵ باشگاه اروپایی را بررسی کردیم و با قاطعیت می‌گویم از بهترین و منظم‌ترین اجراها را داشتیم. همه اینها در گرمای زیاد روزهای گذشته انجام شد و روبرو جایگاه هم که معروف به جایگاه آفتاب گیر است و بچه‌ها به قدری سخت تحت فشار کار بودند که فقط ۲۵۰۰ بطری آب معدنی بزرگ مصرف کردیم.

سرپرست کانون هواداران پرسپولیس در پایان اضافه کرد: بازی تمام شد، اما کار ما هنوز تمام نشده است. همین حالا بچه‌های کمیته همیار هوادار پرسپولیس در حال جمع‌آوری پرچم‌ها و کارتن پلاست‌ها هستند که تا فردا به طول می‌انجامد. برای بازی بعدی در ورزشگاه آزادی هم به یک طرح و ایده جدید فکر کرده‌ایم. خوشحالم این کار به شکلی بود که هواداران راضی بودند و مسوولان کانون‌های هواداری بعضی باشگاه‌ها هم در تماسی که با من داشتند، از طرحی که اجرا شد تمجید کردند و می‌گفتند، ورزشگاه حداقل در تصاویر تلویزیونی روح پیدا کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)