خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: نیکبخت واحدی با گهر قرارداد دارد و اگر بخواهد به تیم دیگری برود باید از ما رضایتنامه بگیرد.

 محمد یاراحمدی در خصوص وضعیت گهر، اظهار کرد: بازیکنان سرحال و قبراق تمرینات را دنبال می‎کنند اما موجودی تیم همین است و باید تا نیم‎فصل با این شرایط ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه از نتیجه دیدار با آلومینیوم هرمزگان راضی نیستیم، گفت: نیمه اول خوب بازی نکردیم ولی نیمه دوم عالی بودیم و چند موقعیت هم داشتیم که متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم و با دست خالی برگشتیم.

یاراحمدی عنوان کرد: تیم در مجموع الان راحت‎تر بازی می‎کند و آرامش دارد که این عامل مهم را آقای مایلی‎کهن به گهر تزریق کرده است.

سرپرست گهر دورود لرستان با اشاره به تلاش برای بقای این تیم در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: برق شیراز در هشتمین دوره لیگ برتر در نیم‎فصل اول صدرنشین بود اما در آخر فصل سقوط کرد. شرایط جدول به گونه‎ای است که با کسب چند امتیاز، جایگاه هر تیمی عوض می‎شود و با وجود این شرایط به بقا، خوشبین هستیم.

وی با بیان اینکه برای اضافه شدن بازیکنان جدید، رایزنی‎هایی صورت گرفته، افزود: در نیم‎فصل تعدادی از بازیکنان تسویه و از لیست خارج می‎شوند و حدود 6- 5 یار جدید هم به تیم اضافه خواهند شد و برای کسب نتایج خوب در نیم‎فصل دوم این مهم باید انجام شود و گهر واقعی را در نیم‎فصل دوم می‎بینیم.

یاراحمدی درباره آخرین وضعیت نیکبخت، گفت: مرتب در تمرینات گهر حضور پیدا می‎کند، از لحاظ بدنی آماده و حضورش در تیم ضروری است. به احتمال زیاد مشکلش برای حضور در لیگ برتر حل و ما را در ادامه همراهی خواهد کرد.

سرپرست گهر تأکید کرد: نیکبخت با ما قرارداد دارد و قراردادش در هیأت فوتبال لرستان هم ثبت شده است. شک نکنید نیکبخت بازیکن ماست و اگر بخواهد به تیم دیگری برود باید از باشگاه گهر رضایت‎نامه داشته باشد.

یاراحمدی با اشاره به شایعات پیوستن داود حقی به گهر، یادآور شد: او یک جلسه به تمرین آمد اما آن روز تمرین نکرد و فقط با آقای مایلی‎کهن صحبت کرد. حقی بازیکن آزاد است و اگر با باشگاه به توافق برسد، به تیم اضافه می‎شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)