پرسپولیس نیوز : سرپرست فدراسیون پینگ پنگ در خصوص خرید باشگاه پرسپولیس توسط مجید احتشام زاده از قهرمانان اسبق این رشته گفت: این یک شوخی مطبوعاتی بود.

احمد سعادتمند روز سه شنبه نشست مطبوعاتی افزود: من با این قهرمان دیدار داشتم و او برای انجام کارهای شخصی به فدراسیون فوتبال رفته بود.

احتشام زاده هنگامی که روز شنبه مقابل فدراسیون فوتبال با خبرنگاران مواجه می شود، ادعای خرید باشگاه پرسپولیس را مطرح می کند و از روز اعلام این خبر توسط او افراد مختلف با این پیشکسوت تماس گرفته و پیشنهادهای مختلفی برای کمک جهت خرید باشگاه پرسپولیس را ارایه کردند.

سعادتمند همچنین در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون پینگ پنگ گفت: تاکنون 18 نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند که تا این لحظه صلاحیت 5 نفر آنان وصول نشده و همچنان منتظر اعلام نظر وزارت ورزش و جوانان برای مشخص شدن زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هستیم.

سعادتمند بیان داشت: البته مجمع انتخاباتی فدراسیون های دیگر از جمله بسکتبال بایستی زودتر از مجمع انتخاباتی فدراسیون پینگ پنگ برگزار شود.

وی در خصوص عملکرد خود بعد از انتصاب به عنوان سرپرست فدراسیون (ششم اسفند سال 93) گفت: در این مدت اعزام ملی پوشان با بهترین پروازها و امکانات اقامتی به رقابت های برون مرزی را راحت تر و با برنامه تر کردیم و با جمع کردن همه طیف ها و پیشکسوتان وفاق و همدلی در فدراسیون بیشتر و نهادینه شد.

سرپرست فدراسیون پینگ پنگ با اشاره به برگزاری اردوهای مختلف قبل از مسابقات جهانی سوشو چین یادآور شد: تیم ملی مردان اردوهای مشترک با تیم های اتریش، فنلاد، روسیه، کانادا و مجارستان در شهر بوداپست برگزار کرد و بعد از آن عازم رقابت های اوپن لوکزامبورگ شد که در بخش تیمی و انفرادی عنوان اول را کسب کرد.

وی ادامه داد: تیم ملی زنان هم با دو نفر از پینگ پنگ بازان مجارستانی در ایران اردوهای مشترک برگزار کرد.

سعادتمند ادامه داد: در رقابت های قهرمانی سال 2015 جهان در سوشو چین، برای اولین بار سه پینگ پنگ باز کشورمان به مرحله حذفی راه یافتند و متاسفانه نوشاد عالمیان با قرعه بسیار بدی مواجه شد و بعد از یک دوره استراحت به نفر اول جهان برخورد کرد که با شکست از دور رقابت ها کنار رفت.

وی تصریح کرد: پینگ پنگ ایران با آسیا و جهان خیلی فاصله دارد، اما معقتدم با برنامه ریزی مدون می توانیم در آسیا به روی سکو برویم.

سعادتمند در خصوص برنامه های فدراسیون برای رشد و توسعه این رشته در کشور گفت: تا دو هفته دیگر قرارداد همکاری با کمپ اشلاگر اتریش امضا خواهیم کرد که تیم های ملی مردان و زنان می توانند اردوهای کوتاه مدت و میان مدت برگزار کنند و با توجه به اینکه برترین پینگ پنگ بازان جهان با رده زیر 30 جهان در این کمپ تمرین می کنند، این امر می تواند در موفقیت ملی پوشان موثر باشد.

وی ادامه داد: با انجام مکاتبه از کشورهای چین و کره جنوبی، مربی با دستکم 35 سال سن و دارای عناوین جهانی و آسیایی درخواست کردیم؛ چرا که حضور چنین مربیانی می تواند از لحاظ فنی و مالی به سود پینگ پنگ کشور باشد.

سعادتمند با بیان اینکه فینال لیگ برتر 12 خرداد ماه برگزار می شود، گفت: تاکنون 500 میلیون تومان از محل کمک حامیان مالی، وزارت ورزش و جوانان و وصول مطالبات برای فدراسیون هزینه شده و بودجه فدراسیون هم در سال 94 نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

سرپرست فدراسیون پینگ پنگ در خصوص اقدامات خود در رابطه با استعدادیابی گفت: طرحی را این فدراسیون برای تحت پوشش قرار دادن 220 هزار نفر در سراسر کشور در دست تهیه دارد که نهضتی در کشور ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه این طرح هم اکنون در منطقه 19 تهران با داشتن 54 هزار دانش آموز آغاز شده است، افزود: با برگزاری مسابقاتی در سطح این منطقه، در ابتدا 990 نفر شناسایی و بعد از آن صد نفر تحت پوشش فدراسیون قرار می گیرند و در نهایت 20 نفر برتر به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند و با فراگیری این طرح در کل کشور تعداد افراد به 220 هزار نفر افزایش می یابد.

سعادتمند در پایان یادآور شد: در حال حاضر 16 هزار ورزشکار سازمان در سراسر کشور وجود دارند که با نهایی شدن طرح استعدا یابی، تعداد این افراد تا دو برابر افزایش می یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)