مرجع خبری پرسپولیس : در پى تحولات اخير پرسپوليس با نعيم سعداوى كه حالا با پايان قراردادش ديگر سمتى در اين تيم ندارد گفت وگويى داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:
چه خبر از پرسپوليس؟
خبر خاصى نيست. قراردادمان با تيم تمام شده و از دور و اطراف خبرهاى حول و حوش پرسپوليس را دنبال مى كنيم.
براى ادامه همكارى از طرف باشگاه با شما تماس نگرفته اند؟
خير. هيچ صحبتى نشده است.


شما مايل هستيد با پرسپوليس ادامه دهيد؟
بايد ديد تغييرات و تحولات به چه صورت و چگونه انجام مى شود. اجازه بدهيم كه مدت ديگرى نيز بگذرد. بعد وارد مذاكره و گفت وگو شويم.


آمدن كاشانى روى كار را چگونه ارزيابى مى كنيد؟
كاشانى در سال هاى گذشته خدمات ارزنده اى در پرسپوليس انجام داد. او با مديريت خود مى تواند خيلى مسائل را برطرف كند و راه براى فصلى خوب براى تيم هموار سازد. اميدوارم او امسال هم در پرسپوليس موفق باشد.


گفته مى شود استيلى گزينه اول سرمربيگرى پرسپوليس است. در صورت تماس باشگاه، حاضر به همكارى با او هستيد؟
آمدن استيلى هم فعلاً در حد گمانه زنى است. الان براى صحبت و اظهارنظر زود است اجازه دهيد تغييرات كاملاً در باشگاه اعمال شود بعد در مورد آن حرف خواهيم زد.


بسيارى از تيم ها تمرينات را شروع كرده اند اما پرسپوليس همچنان درگير تغييرات است

بله، همين طور است. خيلى از تيم ها نفرات را جمع كرده اند و تمرينات را استارت زده اند اما پرسپوليس هنوز سرمربى ندارد. هواداران بعد از يك فصل ناكامى انتظارشان از تيم بالا رفته است و انتظار دارند اين فصل پرسپوليس را مانند هميشه قدرتمند ببينند. بايد هر چه سريع تر وضعيت تيم سرو سامان بگيرد.


ناكامى هاى پى درپى پرسپوليس در فصلى كه گذشت را در چه مى دانيد؟
كار مجموعه اى بوده است و همه در اين ناكامى ها مقصر هستند. از كادرفنى گرفته تا مديريت و بازيكنان و حتى تماشاگران در اين ضعف دخيل بوده اند. فشردگى بازى ها و عدم برنامه ريزى دقيق بر مشكلات پرسپوليس دامن زد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)