پنجشنبه 24 بهمن(13:06)

مرجع خبری پرسپولیس : وینگادا می تواند به پرسپولیس کمک کند/ سعداوی: تحت هر شرایطی استقلال را شکست می دهیم!

مربی تیم پرسپولیس گفت: استقلال هر شرایطی هم که داشته باشد بازنده دیدار مقابل ما خواد بود.

نعیم سعداوی با اشاره به حضور مربی جدید این تیم خاطرنشان کرد: وینگادا مربی بزرگی است و مربیگری تیم های بزرگی را نیز برعهده داشته که کارنامه وی نشان می دهد او نتایج درخشانی را با این تیم ها کسب کرده است.
وی افزود: حضور وینگادا در پرسپولیس می تواند باعث پیشرفت این تیم شود اما او به زمان نیاز دارد تا بتواند نسبت به شرایط تیم شناخت کامل پیدا کند و برنامه های اختصاصی خود را به طور زمان بندی شده اجرا کند.
وی ادامه داد: همه عوامل تیم از کادر فنی تا تدارکات تیم دست به دست هم داده ایم تا بتوانیم پرسپولیس را به شرایط آرمانی خود برسانیم و همچنین نباید از زحمات پیروانی هم چشم پوشید زیرا او برای موفقیت پرسپولیس تاکنون همه تلاش خود را انجام داده است.
مربی تیم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان به مرجع گفت:

 در طی این 2 روز که وینگادا در تیم حضور یافته تمرینات را با برنامه او پیش بردیم و اکنون هم بازیکنان از وضعیت خوبی برخوردار هستند.
سعداوی در خصوص بازی با استقلال به مرجع گفت: استقلال تیمی است که در این فصل تلاش خوبی داشته و در بازی های خود به نتایج دلخواه نیز دست پیدا کرده است اما باید بگویم ما استقلال را شکست می دهیم.
وی در پایان با بیان این مطلب گفت عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم نیاز به 3 امتیاز مسابقه با استقلال را داریم و حتی کسب تساوی نیز در این دیدار برای پرسپولیس سودی نخواهد داشت

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)