پنجشنبه 24 بهمن(14:40) 

مرجع خبری پرسپولیس : سعيدلو: اميدوارم پرسپوليس در دربي موفق باشد

معاون اجرايي رئيس جمهوري گفت: اميدوارم پرسپوليس در بازي برابر استقلال موفق باشد

علي سعيدلو در خصوص جلسه امروز با اعضاي هيات مديره اظهار داشت: جلسه بسيار خوبي بود. مشكلات را شنيدم و براي رفع مشكلات اين تيم اقدام خواهم كرد.
وي تاكيد كرد: اعضاي هيات مديره پرسپوليس فقط بايد به فكر خدمت به هواداران عاشق اين تيم باشند. اين تيم متعلق به مردم است و انجام ماموريت در آن بسيار سخت است. آنها كار سختي دارند و بايد ماموريت خود را به خوبي انجام دهند.
سعيدلو تصريح كرد: اميدوارم اعضاي هيات مديره پرسپوليس همچنان با قدرت به كار خود ادامه دهند و در نبردهاي سخت آينده مخصوصا در ليگ قهرمانان آسيا به نتايج دلخواه براي موفقيت ايران اسلامي در آسيا برسند.
رئيس سابق هيات مديره پرسپوليس يادآور شد: ايجاد نشاط و شادابي در بين جواناني كه دل هايشان به اين تيم وابسته است وظيفه هيات مديره است. اميدوارم بستري آماده شود كه با تلاش بازيكنان اين تيم؛ پرسپوليس همچنان جز مدعيان باقي بماند.
سعيدلو در خصوص دربي 66 گفت:

اميدوارم بازي جوانمردانه و زيبايي را شاهد باشيم. اين جوانان كه در فوتبال ايران زحمت مي كشند از سرمايه هاي كشورمان هستند و با غلبه بر احساسات خود و ارائه يك بازي زيبا مي توانند ميليون ها نفر را پس از بازي روز جمعه شاد كنند. من براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم در بازي مقابل استقلال موفق باشد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)