مرجع خبری پرسپولیس : پيروزى يك بر صفر پرسپوليس مقابل الشباب عربستان باعث شد تا تنها نماينده باقى مانده ايران در مسابقات قهرمانى ليگ آسيا به عنوان صدرنشين به مرحله بعد صعود كند. اين پيروزى و صعود بهانه اى بود تا به سراغ على سعيدلو معاون اجرايى رئيس جمهور و رئيس سابق هيأت مديره پرسپوليس برويم تا شرايط كنونى تيم را از دريچه چشمان او مورد بررسى قرار دهيم. بد نيست شما هم تازه ترين حرف هاى عضو تأثيرگذار دولت بر مسائل پرسپوليس را بشنويد:
pnnc • بازى پرسپوليس و الشباب را ديديد؟
نه. در سفر بوديم و به همين خاطر نتوانستم بازى را ببينم. البته شنيدم ديدار خوبى بوده و با وجود نقص هايى كه در دقايقى از بازى در عملكرد سرخپوشان ديده مى شد اما اين تيم توانست خوب نتيجه بگيرد و به خواسته هايش در اين ديدار برسد.

pnnc • در جريان بازى اعتراضاتى هم نسبت به عملكرد مديرعامل تيم پيش آمد.
البته اين اتفاق براى اولين بار نيست كه در ورزشگاه هاى ما مى افتد اما هميشه مقطعى بوده است.

pnnc • حالا واكنش مسئولان تيم در اين مورد چه بوده است؟
رئيس هيأت مديره نسبت به اين مسأله معترض شده و اين موضوع را هم در همان ورزشگاه با بعضى از هواداران نزديك خودش در ميان گذاشته است. ظاهراً هدايتى نگران اين مسأله بوده كه بعد از حل مشكلات اين اتفاقات بار ديگر به موضوع اختلافات او و انصارى فرد دامن بزند.به هر حال پرسپوليس شرايط سختى را تجربه كرده بود و طبيعى است كه مديرانش اجازه ندهند اين مشكلات دوباره به سراغشان بيايند. خود هواداران هم بايد هوشيار عمل كنند تا تيمشان كم كم به شرايط آرمانى خود نزديك شود. همه بايد به حل مشكلات تيم كمك كنند. از مسئولان تيم گرفته تا مردمى كه اين تيم را دوست دارند. ديگر بايد همه بدانند كه نياز امروز پرسپوليس كسب آرامش و گرفتن روحيه است. پرسپوليس اگر با همين روال پيش برود كم كم دعواها و اختلافات جاى خود را به آرامش و پيروزى خواهد داد.


pnnc • اما فقط يك بازى ديگر پيش روى پرسپوليس است.

چه فرقى دارد؟ پرسپوليس بايد براى راضى كردن هوادارانش همان يك بازى را ببرد. بردن بنيادكار هم در تهران براى اين تيم كارى ندارد اما براى رسيدن به اين خواسته بايد اختلافات ريشه اى كامل از بين برود. اگر پرسپوليس بازى آخرش را به خوبى به پايان برساند قطعاً هوادارانش راحت تر ناكامى هاى گذشته را فراموش مى كنند. ضمن اينكه اميدوار مى شوند تيم محبوبشان در آسيا شانس بيشترى براى كسب عنوان قهرمانى داشته باشد.
 

pnnc • اين روزها موضوع واگذارى سهام پرسپوليس و استقلال به هواداران ۲ تيم مطرح است. آيا اين اتفاق واقعاً خواهد افتاد؟
ما از مدت ها قبل گفته بوديم اين كار شدنى است. موضوع را هم با سازمان تربيت بدنى مطرح كرده ايم و همه به شدنى بودن اين كار اعتقاد كامل داريم. حال يا بايد سهام را از طريق بورس در اختيار مردم قرار داد و يا اگر نشد از طريق مزايده اين كار صورت بگيرد. اين طور نباشد كه سهام فقط بين ۳ ، ۴ نفر توزيع شود. هر كسى كه طرفدار اين ۲ تيم است بايد بتواند با يك رقم كم مثلاً ۱۰ ، ۲۰ هزار تومان بتواند سهامدار پرسپوليس يا استقلال شود. منتظر هستيم تا اين مسأله هر چه زودتر عملى شود تا خيال طرفداران هر ۲ تيم راحت شود.
 

pnnc • البته اين موضوع در استقلال چندان مطرح نيست اما در پرسپوليس خيلى شنيده مى شود كه سهام در دست عده اى خاص است و آنها به دنبال در اختيار گرفتن كار در تيم هستند.
نه، اينها حرف هايى است كه مطرح مى شود. در اين مورد قطعاً بيشتر حرف داريم و توضيحات كاملى ارائه مى كنيم اما در اين مقطع زمانى تيم بايد به فكر بازى هايش باشد. پرسپوليس نماينده ايران است و نتيجه بازى بعدى اش بسيار مهم خواهد بود. اجازه بدهيد تيم فعلاً به جاى توجه كردن به اين حرف ها روى كار اصلى اش متمركز شود. در اين مورد انشاءالله بيشتر صحبت خواهيم كرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)