خصوصی سازی باید هرچه سریع تر انجام شود

مرجع خبری پرسپولیس : معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني با بيان اين مطلب كه كمپ استقلال به نام حجازي نامگذاري خواهد شد، گفت:‌ به دنبال دو ورزشگاه مجزا براي پرسپوليس و استقلال هستيم تا شرايط براي خصوصي شدن اين دو باشگاه فراهم شود

 

علي سعيدلو كه براي عيادت از ناصر حجازي به بيمارستان كسري رفته بود روز پنجشنبه خاطرنشان كرد: كمپ باشگاه استقلال تهران به زودي به نام ناصر حجازي اسطوره اين باشگاه نامگذاري خواهد شد.

وي خطاب به علي فتح اله زاده سرپرست باشگاه استقلال كه در بيمارستان حضور داشت گفت: كار تكميل شدن اين كمپ بايد هرچه سريعتر انجام شده و در مراسمي رسمي با حضور ناصر حجازي افتتاح شود.

سعيدلو ادامه داد: حجازي از اسطوره هاي باشگاه استقلال و فوتبال ايران محسوب مي شود و سازمان ورزش براي وي ارزش زيادي قايل است.

وي در خصوص احتمال حضور حجازي در هيات مديره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: اين پيشنهاد را ارايه كرديم اما حجازي نپذيرفت و قرار شد در كنار باشگاه حضور داشته تا از تجربيات گرانبهاي اين پيشكسوت استفاده شود.

سعيدلو با اشاره به اينكه از حجازي در مورد باشگاه استقلال تهران مشورت هاي مختلفي گرفته است ادامه داد: در ديداري كه چند ماه پيش با حجازي داشتم وي از سازمان خواست تا فرصت كافي را در اختيار مسوولان باشگاه اسقلال قرار بدهند كه ما نيز اين مساله را در دستور كار قرار داديم و خوشبختانه در حال حاضر اين تيم پرطرفدار در شرايط خوبي قرار دارد.

وي در مورد بحث خصوص سازي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال تهران گفت: اين موضوع بايد هرچه سريعتر انجام شود و در اولين گام به دنبال اختصاص دو ورزشگاه مجزا به آنها هستيم تا روند خصوصي سازي بهتر از قبل دنبال شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)