با كاشاني براي معرفي اعضاي هيات مديره به توافق رسيديم

مرجع خبری پرسپولیس : در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس تعدادي از اعضاي كانون مشوقان باشگاه پرسپوليس كه براي شركت در راهپيمايي در خيابان وصال تجمع كرده بودند، با رييس سازمان تربيت‌بدني روبرو شدند كه همين موضوع باعث شد تا دقايقي با دكتر سعيدلو همكلام شوند و در مورد وضعيت فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس صحبت‌هايي را انجام دهند.

 

كتر سعيدلو كه از هواداران پرسپوليس خواست تا از تيم‌شان به خوبي حمايت كنند در صحبت با اين هواداران گفت:‌«پرسپوليس به آرامش خوبي رسيده و من هم به آقاي فتح‌الله‌زاده گفته‌ام تا همان برنامه‌هايي كه پرسپوليسي‌ها انجام مي‌دهند ايشان هم انجام بدهند. چرا كه آرامش دو تيم پرسپوليس و استقلال باعث آرامش هواداران فوتبال ما خواهد شد.»

 

رييس سازمان تربيت‌بدني وقتي هواداران پرسپوليس از او خواستند تا به باشگاه پرسپوليس كمك مالي بيشتري بكند جواب داد:

 

«بنده تمام تلاش خود را براي آرامش پرسپوليس انجام داده و به حد كافي هم كمك مالي انجام داده‌ام. حالا كه پرسپوليس حاشيه ندارد به خاطر مديريت خوب و حرفه‌اي آقاي كاشاني است چرا كه او همه حواشي را به سمت خود مي‌كشد تا تيم به حاشيه نرود. شما هم بايد حمايت لازم را انجام بدهيد تا جريانات فصول گذشته تكرار نشود و تيم به حاشيه نرود.»ي

 

كي از هواداران در مورد اعضاي هيات مديره از دكتر علي سعيدلو سوال كرد كه ايشان در جواب گفت:‌ «در اين مورد با كاشاني به توافق رسيده‌ايم و قرار است كه به زودي ايشان اعضاي هيات مديره را معرفي كنند.»

 

دكتر سعيدلو در جواب نگراني‌هاي هواداران پرسپوليس در مورد جدايي مدير تيم‌شان هم توضيح داد: «ايشان بارها خودشان شكايت‌هاي زيادي از شرايط موجود داشته‌اند اما چون تيم فوتبال پرسپوليس در حال حاضر به آرامش مورد نظر ما رسيده با جدايي او موافقت نخواهيم كرد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)