مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان تربيت بدني گفت: تا 10 روز آينده با بررسي افراد واجد شرايط تكليف هيات مديره پرسپوليس مشخص مي‌شود.

علي سعيدلو درباره اعلام اسامي هيأت مديره پرسپوليس اظهار داشت: تا 10 روز آينده تكليف اين موضوع روشن مي‌شود. برنامه‌هاي ويژه‌اي براي موفقيت اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا داريم و سعي مي‌كنيم اگر اتفاق خاصي رخ ندهد آنها را اجرايي كنيم.

رئيس سازمان تربيت بدني تاكيد كرد: تعدادي از افراد واجد شرايط از سوي كاشاني براي عضويت در هيأت مديره به من معرفي‌ شده‌اند و با بررسي و جمع‌بندي نهايي به صورتي كه به نفع باشگاه باشد اسامي قطعي را تا 10 روز آينده اعلام خواهيم كرد.

وي درباره امكان تغيير و تحول در پرسپوليس عنوان كرد: هر امكاني در اين رابطه وجود دارد، اما بايد به موقع در اين رابطه تصميم‌گيري و تصميمي گرفته شود كه كارشناسي شده باشد.

 

 

سعيدلو درباره احتمال بوجود آمدن مشكلات مالي براي پرسپوليس در فصل نقل انتقالات  گفت: به دنبال اين هستيم تا هيأت مديره‌اي در پرسپوليس تشكيل شود كه توانايي حل مشكلات اعم از مالي و مديريتي را داشته باشد و پشتوانه‌اي قوي براي تيم باشد. به همين دليل با وسواس و دقت كار مي‌كنيم و عجله‌اي براي اين كار نداريم.

وي درباره حضورش در رختكن دو تيم پرسپوليس و گسترش فولاد تصريح كرد: براي خسته نباشيد و تبريك به خاطر انجام بازي جوانمردانه و زيبا به بازيكنان دو تيم به رختكن آنها رفتم و به آنها براي آوردن 100 هزار هوادار به ورزشگاه تبريك گفتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)